beautylifebyhana: Juvelora krásné šperky pro výjimečné okamžiky

středa 18. října 2017

Juvelora krásné šperky pro výjimečné okamžiky

Dnešní článek nebude věnovaný kosmetice, ale šperkům, respektive krásným stříbrným náušničkách z eshopu Juvelora.cz. Nejen kosmetika dělá ženu krásnější, a proto bych se Vám dnes chtěla pochlubit, jaké náušničky přibyly v mé šperkovnici. Hned na úvod prozradím, že náušnice mě zaujaly natolik, že jsem se rozhodla, si je nechat jako svatební. 


Eshop nabízí kvalitní stříbrné a ocelové šperky značky Meucci: prsteny, náramky, náhrdelníky a náušnice. Balíček Vám domů přijde perfektně zabalený a navíc poštovné je zdarma. Na balení si nechávají opravdu záležet. Šperk Vám přijde zabalený v krabičce s logem zavázaný růžovou mašličkou. Uvnitř je ještě látkový pytlíček s logem Juvelora a hadřík na čištění šperku. Pokud byste chtěli šperk dát někomu jako dárek, nejdete tam i darovací kartu. V balíčku Vám ještě jako pozornost přijde sleva 10 % na další nákup a malé kalendáře. 


Z nabídky jsem si vybrala stříbrné náušnice s akvamarínem a zirkony. Tyto náušnice najdete na eshopu i v jiných barevných provedeních. Čekala jsem, že náušnice budou hezké, ale z těch, co mi přišly, jsem byla naprosto nadšená. Náušnice jsou moc hezky zpracované. Stříbro je lesklé a připomíná bílé zlato. Kamínky nejsou kýčovitě velké. Líbí se mi zdobení zirkony na nožičce k uchu. Vyhovuje mi i zapínání, tzv. francouzský patent, díky kterému nemusíte mít strach, že náušnice ztratíte. Náušnice jsou prostě promyšlené do posledního detailu. 
   




Závěrem bych chtěla říct, že eshop nabízí opravdu originální kousky za přijatelné ceny. Šperky jsou velmi kvalitní a propracované do posledního detailu, stejně tak balení. Chcete-li udělat radost sobě nebo někomu blízkému krásným šperkem, podívejte se na eshop Juvelora.cz

Líbí se Vám náušnice? 

2 komentáře:

Děkuji za každý Váš komentář.