beautylifebyhana: Pěna do sprchy sladký koláč

pátek 7. dubna 2017

Pěna do sprchy sladký koláč

Sprchovat se nemusíte pouze sprchovým gelem, ale i pěnou. Na trhu se můžete už delší dobu setkat se sprchovými pěnami. Tyto pěny jsou však často dost cenově nákladné. Pokud však nechcete utrácet za sprchovou pěnu, ale přesto byste si ji rádi dopřáli, potom určitě zavítejte do DM drogerie, kde teď mají nové parfemace sprchových pěn. 


Nově jsou k dostání tři parfemace. Já jsem si zvolila parfemaci sladký koláč, která je opravdu sladká, voní po jahodách a také koláčovém těstě. Parfemace je příjemná a vcelku nechemická. Před nanesením je potřeba lahvičku protřepat, čímž docílíte bohatší pěny. Nádobka se dobře drží a ve vaně mi neklouže. Ze začátku, když je lahvička ještě plná, se těžko stlačuje aplikátor a je dobré si lahvičku o něco opřít. Pěna je krásně nadýchaná, sametově hebká a bohatá. Sprchování s touto pěnou je zážitek a baví mě. Je to fajn produkt na prostřídání s klasickými sprchovými gely. Bavit by mohla i děti. 




Pěnu za sebe můžu doporučit a určitě to není poslední pěna, kterou jsem vyzkoušela. Sprchování je hned o něco příjemnější. Cena je také naprosto skvělá. 

Celkové hodnocení:  (5/5)


Zkoušeli jste sprchování s pěnou? 

13 komentářů:

  1. Bože to musí skvěle vonět! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky tuto pěnu mám, jen v jiné vůni a je opravdu skvělá. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem měla edici z léta, nějaký Tropical myslím. Produkt mě také bavilo používat, je to něco jiného než běžný tekutý sprcháč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím, je fajn si občas dopřát změnu.

      Vymazat
  4. Už som sa po nej obzerala v drogérii a asi nejakú vyskúšam. U kamošky som mala penu Bilou a bola suprová :)
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  5. U nás v DM mají asi 3 druhy a koukala jsem na ně. Je to taková milá blbůstka ale určitě si ji koupím až tam půjdu příště :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to blbůstka, ale mě hned sprchování baví o hodně víc.. :D

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.