beautylifebyhana: Jarní detox s Kneipp

neděle 23. dubna 2017

Jarní detox s Kneipp

Krásnou neděli, milé čtenářky,

i když to tak venku zatím moc nevypadá, jaro je v plném proudu a s ním spojený detox organismu. Po zimě je potřeba tělo opět nastartovat k větší aktivitě, odlehčit jídelníček, začít se více hýbat... Vhodné je také zařazení očistných čajů nebo kúr, které nám pomohou odvodnit organismus a zbavit se toxických látek. Minulý měsíc mi dorazil nečekaný balíček s odvodňovací kúrou od Kneipp, který mi udělal radost, protože jsem se právě chystala začít s jarním detoxem. 


Pro koho je tato kúra vhodná? 
  • pro ty, které trápí otoky 
  • pro ty, kteří potřebují odvodnit organismus
  • pro ty, kteří se rozhodli pro detox svého orgamismu
  • pro ty, kteří užívají léky, které způsobují zadržování vody v těle

Tobolky obsahují 3 bylinky (kopřiva, jalovec, petržel), které mají diuretické účinky, čímž pomáhají z těla vyloučit škodlivé látky. Kúra není vhodná pro těhotné a kojící ženy



Na jaře spousta z nás vyřadí ze svého jídelníčku těžší pokrmy, které jsme si dopřávali během zimních měsíců a snaží se svůj jídelníček odlehčit. Slunečné jarní dny a možná i kvapem se blížící plavková sezóna, jsou důvodem, proč řada z nás začíná s pravidelným pohybem. Obojí je nesmírně důležité k tomu, abychom se cítili skvěle. K snadnějšímu nastartování organismu po dlouhé zimě nám může pomoci i detoxikační kúra, která nám pomůže zbavit se škodlivých látek. 

I já to mám podobně, jak jsem již popsala výše. S přibývajícími slunečními paprsky, častěji než v zimě vyhledávám spíše saláty, zeleninu, ovoce, lehké svačinky apod. Baví mě procházky a sport venku a posiluji i doma. Kromě toho jsem letos poprvé vyzkoušela i detoxikační kúru od Kneipp. Při užívání kúry je nezbytně nutné nezapomínat na dostatečný přísun tekutin. Doporučená denní dávka jsou 2-4 tobolky denně. Užívají se vždy před jídlem a zapíjejí se dostatečným množstvím tekutin. Já osobně jsem užívala 2-3 tobolky denně, nejčastěji před obědem a večeří. Po měsíční kúře mohu konstatovat, že se cítím lépe, netrápí mě nadýmání a celkově mé tělo lépe tráví. Kúra na mě měla pozitivní účinek a ráda si ji zase pořídím.  



Zastávám názor, že jednou za čas bychom měli svému tělu dopřát očistu. Ten pocit za to rozhodně stojí. Když se člověk zamyslí, jaké potraviny se dnes nacházejí v obchodech a co tedy tělu dopřáváme za chemický koktejl, určitě samotná kúra nebude samospásná. Pokud se chcete cítit opravdu dobře, a to dlouhodobě, je potřeba změnit svůj životní styl a naučit se poslouchat své tělo. Samo si řekne, co je pro něj dobré. ;)

Co vy a jarní detox? 

7 komentářů:

  1. Žádné doplňky stravy ani podobné tabletky nejím, ale věřím, že se cítíš lépe a taky souhlasím, že očista organismu je raz za čas skvělá věc. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. toto vyzerá ako skvelý produkt, a presne také niečo som momentálne hľadala, takže sa pôjdem zajtra po ňom niekde popozerať :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. To je super :) Musím se po tomto produktu podívam v drogerii, něco takového mé tělo potřebuje.

    Mini Haul

    OdpovědětVymazat
  4. Ja pouzivam na detox tento caj - https://www.lekarnasporilov.cz/caje/cajove-smesi/leros-natur-detox-cist-caj-s-vilcacorou-n-s-20x1-5.html a opravdu doporucuji. Krasne procisti a opravdu se clovek citi mnohem lepe jiz po par dni uzivani.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.