beautylifebyhana: Moje nákupy: Dny Marianne 2016

čtvrtek 22. září 2016

Moje nákupy: Dny Marianne 2016

Ahoj holky,

omlouvám se za delší odmlku, ale přiznávám se, že v poslední době trochu nestíhám. V dnešním příspěvku bych Vám ráda zprostředkovala report ze Dnů Marianne. Co všechno jsem si nakoupila, a že toho bylo celkem dost, se teď společně podíváme.


KOSMETIKA
Nejprve začneme čím jiným, než kosmetikou. Té jsem si pořídila poměrně dost a myslím, že budu mít zase na chvíli stopku. 

Ve Fann jsem si koupila parfém v pěně Foamous, novou paletku 004 To Be Cool in Copenhagen od Gosh a novou řasenku Rebel Eyes. Jako dárek k nákupu jsem si vybrala lak na nehty Gosh v odstínu 637 Apple bloom. 


Další kosmetická zastávka byla v Douglasu, kde jsem vzala jen dva kousky na doplnění zásob, a to suchý šampon Batiste a odlakovač na nehty od Essence. Dárkem k nákupu byla japonská maska na obličej a řasenka the Balm Cheater! 


Vcelku rychlý nákup proběhl v DM, kde jsem si z kosmetických produktů koupila čistící pěnu Alverde a jako dárek jsem zvolila sprchový gel mango. 


S přítelem jsem se na chvíli zastavili do odpočinkového stanu na Národní, kde jsem si založila kartičku Yves Rocher a dostala miniatury micelární vody a krému z řady Sensitive végétal. 


Do Sephory jsem zavítala pro rtěnku R61 Lucky One a gumičky do vlasů Sephora a u pokladny ještě přihodila gel na ruce Merci Handy. Slibovaný dárek v podobě miniatury rtěnky jsem bohužel nedostala. 


Za účtenky z nákupů jsem si vybrala micelární vodu od Bourjois a kondicionér ve spreji od Schwarzkopf. Přítel pak pánvičku na volské oko, ale tu jsem zapomněla vyfotit. ;)


SLADKOSTI

Co by to bylo za nákupy bez Lindt...


DOMÁCNOST  

Taťkovi k narozeninám se chystám upéct dvoupatrový dort, takže jsem se vybavila v Tescomě formou a nožem. 


Porouchal se nám ponorný mixér, takže bylo čas ho vyměnit za nový z Ety


V Knihách Dobrovský jsem udělala nálet na Yankee candle vosky. :D Cena byla podle mě uměle navýšená, ale po slevě mě vyšel na 49 Kč. 


Od miláčka jsem dostala tyhle velké pastelky Mondeluz v plechu. 


OBLEČENÍ

Největší nákupy proběhly v mém oblíbeném Orsay, kde jsem si koupila kalhoty, tričko s květinami a tričko s tříčtvrtečními rukávy a zipy na ramenou. Z e-shopu mám ještě objednaný zimní kabát, ale ten zatím nedorazil.


V My Národní jsem ulovila tento krásný svetřík s tříčtvrtečními rukávy a se zlatými knoflíčky na manžetách. 


Tradičně největší fronta byla v H&M v Palladiu. Nakonec jsem si odnesla tričko opět s tříčtvrtečními rukávy a svetr s copánkovým vzorem. 


Posledním novým kouskem v šatníku je tato sukně z Reserved


A to je ze Dnů Mariannne vše. 

Zúčastnily jste se? Co pěkného jste nakoupily vy? 

4 komentáře:

  1. No jako skvělé nákupy jsi udělala :) To já nikde na nich nebyla.. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. No tyjo, tolik věcí! Já letos nakupovat nebyla :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alespoň Tvoje peněženka nezaplakala, jako ta moje...

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.