beautylifebyhana: BIO květinová pleťová voda Růže nejen pro Růženky

pátek 9. září 2016

BIO květinová pleťová voda Růže nejen pro Růženky

Krásný pátek, milé čtenářky,

pracovní týden utekl jako voda a přichází krásný prosluněný víkend. Poslední dny to vypadá, že se k nám vrátilo léto. Hurá! ;) A tak jsem opět hojně začala používat květinovou pleťovou vodu Růže od Saloos, která je ideální na osvěžení v parných dnech, ale dá se použít i mnoha jinými způsoby.


Od české přírodní biokosmetiky Saloos jsem už zkoušela arganový olej, se kterým jsem byla moc spokojená. Proto jsem byla moc ráda, když jsem si mohla vybrat další produkty díky milé Zuzance z Lekarna.cz.

Vůni růží mám moc ráda, a to nejen v kosmetice. Pleťová voda je intenzivně parfemovaná, což se mi moc líbí. Květinovou vodu můžete použít i na své ratolesti, které tak můžete osvěžit třeba na výletě v parném dni, nebo ji využít pro snadnější rozčesávání jemných dětských vlásků. Květinová voda Růže je vhodná i pro citlivou a zralou pleť.

K čemu je květinová voda vhodná?
  • čistí a rozjasňuje pleť
  • ochlazuje pleť při zarudnutí
  • osvěžuje na cestách
  • usnadňuje rozčesávání vlasů
  • zklidňuje pokožku po holení 

Více informací o pleťové vodě naleznete zde.


Já květinovou vodu používám zejména na osvěžení v teplých dnech, kdy si přestříknu obličej, popř. dekolt a je mi hej. :) Je vhodná i při používání pleťových olejů jako zvlhčující základ. Ve složení najdete pouze přírodní destilát z růžových květů a 2 % alkoholu, což mé mastnější pleti (zejména v létě) vyhovuje, jelikož ji lehce vysuší a tolik se neleskne. V období, kdy se mi vyskytne nějaký ten pupínek, nastříkám trochu vody na tampónek a "vydezinfikuji" problematické místo.

Obal má typicky Saloos velmi povedený, matná skleněná lahvička s rozprašovačem, je bytelná, nikde nic neteče a vypadá moc pěkně. 


TIP: pro ještě větší efekt osvěžení skladujte květinovou vodu v ledničce. 

Vodu bych nedoporučila na každodenní použití, jelikož by kvůli obsaženému alkoholu mohla vysušovat pleť, ale na občasné používání a osvěžení v létě, je to skvělá vychytávka. 

Celkové hodnocení:  (4/5)


Lahvička obsahuje 50 ml květinové vody a zakoupíte ji za cenu kolem 100 Kč.


Používáte květinové vody Saloos?  

1 komentář:

  1. Tiez mam velmi rada ruzovu kvetinovu vodu, pouzivam sice z inej znacky, ale je podobne super... Plet hydratuje, zlepsuje akne a je skvela aj na prevonanie vlasov :)

    Girl Goes Bio

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.