beautylifebyhana: Kosmetické novinky aneb new in srpen 2016

sobota 3. září 2016

Kosmetické novinky aneb new in srpen 2016

Hezkou sobotu, milé čtenářky,

jak jsem již předeslala v předchozím článku, dnes se podíváme na novinky, které se ke mně dostaly za poslední měsíc. Novinek je tento měsíc stejně jak spotřebovaných produktů, takže se to krásně vyrovnalo. Já už se těším, až po napsání článku uklidím vše na své místo. Co jsem si tedy pořídila? 


V srpnu ke mně dorazila objednávka z Avonu, která obsahovala:

1. Avon konjaková houbička 
Houbičku už testuji, ale více se o ní dozvíte ve srovnávací recenzi.

2. Avon tělový sprej s kokosem a karambolou 
Po několika letech jsem si objednala body sprej od Avonu. Chtěla jsem ho na horké letní dny nebo na doma, jen tak na přestříknutí. Vůně je moc krásná, sladká, ale svěží. Nevydrží samozřejmě nějak dlouho, ale to jsem ani od něj neočekávala.

3. Avon Femme parfémový tělový sprej
Tato vůně mě zaujala v katalogu a je moc příjemná a čistá. Vůně je ideální do kabelky, jelikož je to malé balení 75 ml a já už ji tam mám. ;)

4. Ecotools konjaková houbička 
Houbičku jsem vyhrála v rámci DM skauta a zařadila ji ihned do testování houbiček, takže o ní už brzy na blogu. 

5. Cannaderm Atopos
Mycí pěnu jsem si vybrala jako odměnu za recenzi intimního gelu v rámci výzvy na Blogerky.cz. Zatím jsem pěnu vůbec nezkoušela, jelikož teď mám spoustu jiných sprchových gelů ve sprše, ale moc se na ni těším. Pěnu na sprchování jsem ještě nikdy neměla. 

6. Essence make me brow 
Gel na obočí mám v odstínu 01 blondy brows, který mi moc vyhovuje. Už mám druhé balení, takže by bylo na čase Vám také o něm napsat recenzi. Za sebe mohu doporučit. 

7. Essence nude rtěnka 05 Cool Nude 
Krásná nude barvička, která na rtech vypadá velmi přirozeně. Je to zhruba můj odstín rtů, ale o malinko tmavší. Na běžné denní nošení např. do práce je super. 

V srpnu jsem byla navštívit také Dermacol obchod na Národní. V Dermacolu probíhala akce každý 3. nejlevnější produkt zdarma, takže bylo potřeba této akcičky využít. 

8. Tělový peeling hrozny s limetkou
9. Tělový peeling vodní meloun
Tělové peelingy od Dermacolu patří mezi mé nejoblíbenější, takže bylo potřeba udělat zásoby. ;)

10. Jemný čistící krém Hyaluron
Někde jsem o něm slyšela, že je dobrý, tak jsem ho zkusila. Zatím jsem ho ale nenačínala, protože mám otevřené jiné produkty. 

11. Sprchový gel mandarinkový sorbet
Přítel měl v srpnu narozeniny, takže k nákupu jsme dostali sprchový gel dle vlastního výběru. Chtěli jsem nějaký, který jsme zatím neměli a takový, který by voněl oběma. Zvítězila mandarinka. 

12. Ebelin čistič štětců
Ano, už i já jsem si pořídila slavný čistič štětců... Zatím jsem ho zkoušela jen dvakrát, ale na přírodní štětiny se mi nezdá ideální a na hodně špinavé štětce od tmavých stínů, také není moc fajn. Praní štětců to u mě rozhodně nenahradí, ale na čištění během dvou umývání špatný není. 


Zkoušeli jste nějaký produkt? 

4 komentáře:

  1. Čistič na štětce mám taky, jsem s ním spokojená. Akorát štětce z Ali to čištění moc nezvládají :D

    Juvelora | Nekonečná

    OdpovědětVymazat
  2. Melounouvý peeling od Dermacolu jsem měla a nebyl špatný, ale hrozně mě štvalo jak barvil :D
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  3. Ano začala jsem používat mycí gel od Vichy v kombianci se Zinerytem tak čekám na výsledek;) jinak od Cannadermu jsem měla tonikum na pleť nemělo vůbec špatné výsledky;)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.