beautylifebyhana: Kosmetické novinky aneb new in červen 2016

sobota 2. července 2016

Kosmetické novinky aneb new in červen 2016

Krásnou sobotu,

při krátkém pohledu do archivu blogu jsem zjistila, že jsem letos ještě nenapsala ani jeden článek o novinkách, které se u mě sešly za daný měsíc. Jelikož máme za sebou půl roku, je potřeba to nyní napravit. V červnu se u mě objevilo pár nových kousků, o kterým bych Vám ráda napsala několik řádků. 



1. Panthenol 10 % 
Jelikož přichází nejteplejší měsíce roku, je potřeba se vybavit opalováky i poopalovací péčí. Už několik let používám Panthenol a znovu jsem se i letos k němu vrátila. Gel je lehounký, snadno se vstřebává a krásně zklidní pokožku po opálení. 

2. Ladival 30 čirý sprej
Opalovací sprej, který je vhodný zejména pro muže, ale také pro všechny, kteří nemají rádi mastné krémy nebo oleje na opalování. Sprej nastříkáte, rozetřete a pokožku nemáte nikterak umaštěnou. Více o něm se dozvíte v plánované recenzi. 

3. Bioderma Photoderm AKN Mat SPF 30
Zmatňující fluid od Biodermy, který je určen pro smíšenou a mastnou pleť. Zkoušela jsem zatím párkrát, takže samostatnou recenzi chystám až po dovolené. Nicméně fluid příjemně voní, ale úplně fluidem bych ho nenazývala, je to spíše krém, který ale pokožku nezmastí. 

4. Ebelin konjaková houbička 
Skvělá věc, kterou jsem si koupila na konci měsíce a od té doby používám pořád při čištění pleti. Příjemně pleť masíruje, aniž by ji dráždila. Ráda bych vyzkoušela i tu od Ecotools, abych je porovnala. 

5. Eveline Burdock therapy šampon na vlasy
Šampon určený pro padající vlasy, stimuluje růst vlasů a odstraňuje lupy. Testuji zatím pár dní, takže zatím nechci dělat předběžné závěry, ale až pořádně otestuji, čekejte recenzi. 

6. W7 korektor v odstínu Fair
Zatím jsem ho nezkoušela. Koupila jsem si ho na konci měsíce. Prozradím, že si mimo jiné o něj zasoutěžíme v chystané giveaway, tak sledujte blog. ;)

7. Eveline oční linka Art Scenic (recenze)
Linka je krásně černá a snadno se aplikuje. Jinak mi ale na má mastnější víčka nesedla a postupem času na očním víčku ztrácí na intenzitě a rozmazává se. 

8. Parfém Perceive Dew 
Tento parfém jsem si teď na toto období naprosto zamilovala. Osvěžující vůně citronů, květů zimolezu a zlatavé ambry. Vůně přesně pro mě. :)

9. Sada na nohy od Avonu 
Sada obsahuje hydratační krém, peeling a sprej na nohy. Hlavně sprej na nohy je teď na léto značka ideál. Peeling je na můj vkus příliš jemný a krém je spíše gel, který lepí.


A to je z novinek za červen vše. :-)

Co pěkného jste si pořídily v červnu vy?  

1 komentář:

  1. Tá ebelin hubka vyzerá fajn, väčšina ľudí ju chváli. Asi ju aj ja vyskúšam :)

    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.