beautylifebyhana: Chraňte se před slunečními paprsky Biodermou

sobota 16. července 2016

Chraňte se před slunečními paprsky Biodermou

Léto máme v plném proudu, i když to v posledních dnech tak nevypadá. Snad se počasí umoudří a léto nám ukáže svou pravou tvář a my budeme moct opět čerpat sílu ze slunečních paprsků. Ať už se chystáte na dovolenou k moři nebo si chcete užívat slunečních paprsků v tuzemsku, mám tu pro Vás dva tipy na opalovací péči. Na úvod bych ještě ráda řekla, že spadám pod fototyp II. 
  

V letní kosmetické výbavě by nikomu z nás neměly chybět opalováky. U mužů je většinou problém, že se mazat nechtějí, protože nemají rádi mastný pocit na pokožce a my ženy s nimi často marně "bojujeme", nicméně o tom více v dalším článku. ;) Dnes se podíváme, co používám při ochraně proti UV paprskům já. Letošní léto jsou to zejména tyto produkty od Biodermy. Oba dva jsem vystavila zátěžovému testu na dovolené ve Španělsku. Jak obstály? 


Jelikož jsem majitelkou smíšené pleti a v létě se mi pleť více mastí a následně leskne, nemám ráda žádné hutné a mastné opalovací krémy na obličej. Klasické opalovací krémy mi na obličej nevyhovují, a tak, když mi přišla nabídka od Zuzanky z Lekarna.cz, zda bych nechtěla vyzkoušet nějaký přípravek od Biodermy ze sluneční řady, volba byla jasná. Fluid je lehčí krém, který se do pokožky dobře vstřebá a po vstřebání nezanechává na pokožce žádný nepříjemný film. Při roztírání se jeví jako trochu lepivý, ale tento pocit zmizí ihned po vsáknutí do pleti. Na pleti ho pak už vůbec necítím. Pleť se po nanesení neleskne, ani nelepí.  


Možná se Vám zdá, že na obličej je SPF 30 nízký, ale já jsem se při používání ve Španělsku ani jednou nespálila. Aplikovala jsem ho znovu vždy cca po 2 hodinách na sluníčku. 


Konzistence mi nepřipadá úplně jako fluid, ale jde spíše o trochu lehčí krém. Přípravek neucpává póry, během používání se mi nevytvořil žádný pupínek. Parfemace je jemná a příjemná. Je vhodný i pod make-up, nežmolkuje a udrží make-up na svém místě. 


Fluid mi na mou smíšenou pleť naprosto vyhovuje a stává se nedílnou součástí mojí letní výbavy. Pokud hledáte ochranný krém a jste majitelky smíšené nebo mastné pleti, mohu Vám tento fluid jen a jen doporučit. 

Fluid můžete zakoupit na eshopu Lekarna.cz za 389 Kč. 

Celkové hodnocení:  (5/5)



Photoderm Bronz mléko ve spreji SPF 30 (199 Kč/200 ml)
Mléko ve spreji jsem si kupovala již minulý rok v balíčku společně s půllitrovou micelárkou, který mě vyšel tuším na cca 450 Kč. Měla jsem však zásobu jiných opalováků, takže na toto mléko se dostalo až letos. Mléko je řidší konzistence, díky čemuž se produkt rychle roztírá a namazané jste co by dup. Po rozetření nezanechává na pokožce mastný film, ani ulepený pocit. 

Mléko jsem nanášela pravidelně po cca 2 hodinách na sluníčku a po dovolené jsem se už výrobku podívala na dno. Stejně jako u pleťového fluidu se mi nestalo, že bych se spálila. Pokožka mi po několikadenním vystavování na sluníčku pěkně zhnědla (oproti předchozím letům, kdy jsem používala jiné opalováky, je opravdu vidět rozdíl). Opálení mi stále drží a pokožka se mi nesloupala. :) 



Z počátku jsem byla nadšená, že balení má pumpičku, a že tak budu moct nastříkat přípravek po celém těle a pak jen rozetřít, nicméně sprej má poměrně široký záběr, takže stříká všude okolo (v hotelu na zrcadlo, skříň, venku na ostatní vyskytující se v blízkosti...). Nejlepší je tedy mléko nastříkat do dlaně a poté roztírat na tělo. Nevím zda mám špatné balení, ale občas trochu mléko vytéká i kolem, ale není to nic hrozného. Přípravek je opět příjemně jemně parfemovaný


Opalovací mléko teď pořídíte za neuvěřitelně nízkou cenu 199 Kč na Lekarna.cz. Za sebe ho mohu doporučit, krásně se roztírá, skvěle chrání pokožku a napomáhá zhnědnutí. Jediné, co je nepraktické je pumpička, která má příliš široký rozptyl. Pokud se Vám nedaří zhnědnout stejně jako mně, tak zkuste toto mléko. Díky němu jsem přijela z dovolené nad poměry opálená. 

Celkové hodnocení:  (5/5)


V příštím článku se dočtete, jak na chlapy, kteří se neradi mažou jakýmikoli opalovacími krémy, tak určitě sledujte blog. ;)


Zkoušely jste opalovací přípravky od Biodermy? 

6 komentářů:

  1. Já jsem tohle léto nepoužila opalovací krém ještě ani jednou :( Blbý počasí..

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  2. Biodermu príliš nepoužívam, ale tvoja recenzia ma zaujala. :) Asi vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem s Biodermou spokojená, nejen co se týče sluneční péče. Opalováky má super a určitě si příští rok koupím zase nějaký od této značky.

      Vymazat
  3. Krásná úvodní fotka! Já letos používám přípravky od Astridu :) stačí mi 30 a jsem hned hnědá :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) To máš super, že se tak snadno opálíš.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.