beautylifebyhana: Herbaspa bylinné koupele

sobota 21. listopadu 2015

Herbaspa bylinné koupele

Krásný den, milé čtenářky,

dnes mám pro Vás TIP na vánoční dárek. Venku už je docela zima a tak přichází čas na večerní teplé koupele. Já je v tomto období miluji, člověk si příjemně odpočine od náročného dne, načerpá energii a z koupelny odchází pěkně provoněný. :) Proto jsem byla moc ráda, že jsem mohla vyzkoušet nové bylinné koupele od značky Herbadent


Jednotlivé sáčky s bylinnými koupelemi jsou ukryty v krásném dárkovém balení, takže pokud máte ve svém okolí milovníky koupelí, myslím, že by z tohoto dárku pod stromečkem měli radost. Krabička je vyladěna do nejmenších detailů. Průhledný obal s motivy bylinek, jednotlivé koupele zasunuté v oddělených zástrčkách s nápisy a vyobrazenými bylinkami a ze strany navíc nápis: "Tvé starosti se rozplynou, když dáš si koupel bylinnou..." :) Každý sáček obsahuje 30 ml tekuté koupele. Součástí balení je i letáček s popisem bylinek a jednotlivých koupelí. 



Balení obsahuje celkem pět bylinných koupelí. Jednu pěnivou a čtyři nepěnivé. Koupele obsahují spoustu bylinek a liší se svou vůní a hlavně účinkem. Navíc jsou obohaceny o sůl z Mrtvého moře. 

  • Lemongrass - osvěžující bylinná koupel (nepěnivá)
  • Levandule - harmonizující bylinná koupel (nepěnivá)
  • Máta - relaxační bylinná koupel (nepěnivá)
  • Kosodřevina - povzbuzující bylinná koupel (nepěnivá)
  • Kosodřevina - hřejivá bylinná koupel (pěnivá)
Až doteď jsem preferovala spíše pěnivé koupele, ale po vyzkoušení těchto koupelí, jsem si více oblíbila ty nepěnivé.



Na zadní straně obalu najdete i přehledné informace k návodu. Doporučená délka koupele je 20 minut, objem vany by měl být 150 litrů a teplota vody by měla být 38 °C. U nepěnivých koupelí se obsah sáčku přidává až po napuštění vany, u pěnivé kosodřeviny se přidává ihned do proudu vody. Nepěnivé koupele jsou vhodné i do perličkových a vířivých van. 

Složení jednotlivých koupelí naleznete jak na samotném sáčku, tak zespodu krabičky.



Všechny koupele mají stejnou barvu (tmavě zelenou), která v celkovém objemu vany vytvoří jen lehký zklidňující nádech. A teď už přejdeme k jednotlivým koupelím. 


Lemongrass (Citronová tráva)
Lemongrass je osvěžující a nepěnivá koupel. Tuhle koupel jsem vyzkoušela jako první, jelikož mám vůni citronové trávy ráda. Vůně citrónové trávy je v této koupeli spíše v pozadí, hlavní roli zde hraje chmel. Vůně koupele je velmi intenzivní a z pokožky je cítit i několik hodin po koupeli. Koupel má osvěžovat, posilovat myšlení, očišťovat mysl a pomáhat koncentraci. Vzhledem k výraznému zastoupení chmele mi tato koupel přišla uklidňující a uspávací. Po koupeli jsem byla uvolněná a provoněná. 

Kosodřevina (pěnivá)
Jako další v pořadí jsem vyzkoušela pěnivou hřejivou kosodřevinu. Byla jsem zvědavá na hřejivý účinek a také na to, jak moc bude pěnit. Vůně připomíná les a je moc příjemná. Řekla bych, že je o něco méně intenzivní než citronová tráva. Koupel opravdu hodně prohřívá a po koupeli prohřátí ještě dlouho vydrží. Koupel je vhodná při léčbě revmatických onemocnění. Vydržet v koupeli celých 20 minut byl um, jelikož mi už bylo hodně teplo. :) Pěnivost koupele je jemná, ale vydrží po celou dobu koupele. Jelikož je pěnivá, vysušuje. Tuto koupel bych už znovu mít nemusela. 

Levandule 
Vůni levandule mám moc ráda, proto jsem se na tuto koupel moc těšila. Vůně levandule je v koupeli cítit jen lehce, jde spíše o vůni směsi bylinek, ale je moc příjemná. Koupel Vás příjemně zklidní a lehce uspí. ;) Má odbourávat i bolesti hlavy. Tuto koupel doporučuji rozhodně na večer před spaním. 

Kosodřevina (nepěnivá)
Tato koupel je vůní naprosto identická jako předchozí kosodřevina, je ale nepěnivá. Má relaxační účinky, posiluje organismus, uvolňuje horní cesty dýchací, čistí vzduch a je vhodná při dně a revmatismu. Při koupeli se Vám opravdu lépe dýchá, vůně je příjemná, ne přehnaně intenzivní, ale tak akorát. Po koupeli jsem byla příjemně odpočatá.

Máta 
Mátová vůně mi nepřišla přehnaně silná, ale dýchací cesty Vám protáhla, takže se Vám pak lépe dýchá. Koupelna byla po ní provoněná ještě hodně dlouho. Tato koupel by měla být povzbuzující, což můžu potvrdit. Mátová vůně mi připomíná Hašlerky nebo zubní pastu. Pokožku nevysušuje a lehce ji provoní.  

S koupelemi jsem byla velmi spokojená. Za sebe více doporučuji ty nepěnivé, které nevysušují. Podle mě nemají chybu. Všechny moc pěkně voní a balení je krásné. Nejvíce mě zaujaly koupele s vůní citronové trávy a nepěnivá kosodřevina. Pokud se chcete nechat hýčkat voňavými koupelemi, rozhodně vyzkoušejte. Doporučuji zejména jako dárek. 

Cena balíčku je 269 Kč a je možné jej zakoupit na Lekarna.cz Jednotlivé vůně lze zakoupit i jednotlivě v balení po deseti kusech za 399 Kč.

PS: Na stránkách Lekarna.cz až do Vánoc probíhá soutěž s kapříkem Šupináčem, který pod šupinami skrývá více než 1000 cen a slevy na nákup. Mezi cenami se nachází i toto balení koupelí Herbaspa. Zúčastnit se můžete každý den a každý vyhrává. ;)


Dopřáváte si rády voňavé koupele? 

7 komentářů:

  1. Vypadá to moc hezky. To by určitě potěšilo mamku k Vánocům.

    JENNYTAILOR

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupele vypadají krásně a hlavně jsou opravdu kvalitní.

      Vymazat
  2. Taky jsem jí vyzkoušela a vidím to stejně, spokojenost a od té doby jsem si ji i sama koupila dvakrát :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Četla jsem recenzi u Tebe na blogu. Jsem ráda, že jsi s nimi také spokojená ;)

      Vymazat
  3. Koupele miluju celoročně, tohle vypadá skvěle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš ráda koupele, tak tohle bude ideální produkt pro Tebe :)

      Vymazat
  4. Já jsem se teď zbláznila do koupelí, takže ráda vyzkouším jakoukoliv koupel. Miluju teplo, potřebuju uvolnit páteř a na zádech mě trápí pupínky, proto vyhledávám sůl z mrtvého moře.

    http://kosmetickysvetzuzi.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.