beautylifebyhana: Novinky za měsíc září

pátek 3. října 2014

Novinky za měsíc září

Hezký pátek, milé čtenářky!

Po prázdninách opět ve školním procesu, takže na blog budu mít zase o něco méně času než o prázdninách. Nicméně věřím, že příspěvky i tak budu stíhat psát. Dnes se podíváme na novinky za měsíc září. Září se neslo ve znamení nákupů a slev, takže jsem si toho pořídila celkem dost, zato spotřeba nebyla téměř žádná. Povalují se mi tu pouze dva prázdné obaly, takže o nich až příští měsíc. 


Pojďme si tedy novinky rovnou představit:

Využila jsem akce v DMku na jejich privátní značky a pořídila si dvoje odličovací ubrousky.

1. Balea čistící vlhčené ubrousky 3 v 1 s aloe vera pro smíšenou pleť 
Myslím, že není třeba je blíže představovat, jsou mojí stálicí.

2. Balea čistící vlhčené ubrousky s vůní grepu
Tyto nové ubrousky jsem vzala ze zvědavosti. Lákala mě hlavně vůně. Samozřejmě jsem je hned načala a vyzkoušela. Přišlo ale zklamání, protože mě po použití těchto ubrousků pálí obličej. Proto Vám je NEDOPORUČUJI. 

Kdo četl článek o maďarském DM, tak ví, že jsem si z něj také něco dovezla:

3. Antiperspirant Secret Platinum Power
Zatím jsem ho nezkoušela, takže můžu jen říct, že krásně voní. 

4. Inecto Pure Coconut tělové máslo
Voní zajímavě, ne úplně kokosově, ale spíše možná trochu kakaově. Vůně je hodně intezivní a zdá se ne příliš přírodní. Máslo se dobře roztírá a celkem snadno vstřebává. Zatím jsem ho zkoušela cca 2krát, takže nemám zcela vyhraněný názor. 

5. Aussie Mega shampoo pro každodenní mytí vlasů
Skvělý šampon na vlasy, který je nikterak nezatěžuje. Vlasy jsou po umytí nadýchané a hladké. Vlasy mi vydrží bez umytí 2-3 dny, což je super. Navíc skvěle voní po žvýkačkách. Určitě se můžete těšit na samotnou recenzi.

Další nákupy se nesly v pojetí dnů Marianne:

6. Bourjois 123 Perfect CC cream
CC krém mám v nejsvětlejším odstínu 31 Ivory, což mi vyhovuje. Krém krásně sjednotí pleť bez toho aniž by působil jako maska. Krytí je slabší až průměrné. Na větší nedokonalosti je potřeba použít korektor. Pokud máte smíšenou až mastnou pleť, je potřeba určitě přepudrovat i během dne. 

7. Rtěnka Sephora R14 Seduce
Zatím jsem ji nezkoušela, více se dozvíte v některé z budoucích recenzí. ;)

8. Lak na nehty Sephora v odstínu 21
Dostala jsem ho jako dárek k nákupu, zatím jsem ho nelakovala. 

9.-10. Antiperspiranty Bourjois
Skvěle voní a dlouho vydrží. Určitě stojí za vyzkoušení. 

11. Bourjois vitamínové tonikum
Zatím čeká v zásobě...

12. Lip Smacker Fanta
Balzám voní opravdu po Fantě. Je takové vazelínové konzistence, rty zanechává vláčné.

13. Lak na nehty BeYu odstín 399
Krásná vínová barvička se zlatými třpytkami. Teď na podzim bude skvělá. Zatím jsem nelakovala, určitě nafotím.


Poslední kousky do sbírky se ke mě dostali v rámci spolupráce s obchůdkem Levandulum.cz


14. Anti-celulitidové mléko s vůní levandule
Dobře se vstřebává a příjemně voní. Více se dozvíte v připravované recenzi.

15. Masažní a koupelový olej s vůní levandule
Olejíček se při použití na masáž velmi dobře vstřebává. Vůně je typická pro masážní oleje, bylinná a zklidňující. 


A jsme na konci. Novinek bylo tento měsíc opravdu dost, v příštím měsíci (tedy tomto) budu muset zapracovat více na spotřebě!


Máte s některým výrobkem zkušenosti? Jak jste na tom byly s nákupy v září vy?

6 komentářů:

  1. Hezké nákupy, ty levandulové věcičky musí krásně vonět :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  2. Ten CC krém mám taky, je skvělý! Moc mi vyhovuje, i docela fajn kryje. Rtěnky Sephora Rouge mám ráda, jsou skvělé, stejně jako jejich laky.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem s CC krémem také zatím moc spokojená :)

      Vymazat
  3. Super věci, CC bych hrozně ráda vyzkoušela! :)

    OdpovědětVymazat
  4. mě zaujal ten Antiperspirant Secret :) škoda, že u nás není k mání :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.