beautylifebyhana: Podzimní DM box

čtvrtek 16. října 2014

Podzimní DM box

Zdravím všechny čtenářky!

Usmálo se na mě štěstí a vyhrála jsem druhý "podzimní DM box". Musím přiznat, že mě nikterak nelákaly a nezaujaly všemožné krabičky krásy (Ladybox, Senzabox apod.). Když jsem však na jednom blogu zahlédla DM box, tehdy ještě z Německa, velmi se mi tento nápad zalíbil a doufala jsem, že se někdy také u nás tyto krabičky objeví. Netrvalo dlouho a první letní box byl tady. Ten se mi vyhrát nepovedlo, ale teď už se štěstí usmálo. :-)




Pokud nemáte krabičku doma, tak Vás jistě bude zajímat co se v ní ukrývalo. Krabička je v podzimní zelené barvě, uvnitř puntíkatá. Vevnitř letáček s informacemi o produktech. Obsah boxu byl zabalen do hnědého papíru a ovázán stužkou. Balení opravdu vydařené.


Když jsem si box nesla domů, říkala jsem si, že tam bude spoustu produktů, jelikož byl box docela dost těžký. A taky že jo... Co tedy DM box obsahoval?



1. Maybelline Baby Lips - čekala jsem, že se v boxu tento balzám objeví, jsem zvědavá jaký bude, když je teď kolem něj takové šílenství. 

2. Tetesept krémovo-pěnová sůl do koupele - kokosové mléko  

3. Balea Teint Perfektion zjemňující denní krém - obal vypadá dobře, uvidíme, jaký bude uvnitř

4. Ambi pur svíčka s vůní jablka a skořice - klasická vánoční vůně, krásně provoněla celý boxík, už se těším, až si ji při dlouhých zimních večerech zapálím ;-)

5. Weleda pánský sprchový gel (vzorek) - myšleno bylo i na pány ;-)

6. Mr. Musle víceúčelový čistič - pomocníka do domácnosti jsem v DM boxu nečekala :D

7. Zubní pasta Aquafresh - past mám doma tuny, ale tak místo se pro ní také najde

8. Adidas sprchový gel honey milk - vůně se mi moc líbí, sprcháč od Adidasu už jsem dlouho neměla (naposledy snad takový ten peelingový růžový)

9. Gliss Kur šampon pro lámavé a řídnoucí vlasy - tento šampon nevyužiji, jelikož je určen zejména pro suché vlasy, které nemám, takže nejspíše poputuje k někomu dál (možná do soutěže, chtěly byste?)

10. Dove tělové mléko s výtažky pistácie a vůní magnólie - dlouhou dobu pokukuji po sprchovém gelu ze stejné řady, ale tělové mléko také udělalo radost

11. Pastilky s příchutí třešně a mentolu 

12. Vzorky - tampony Kotex a L´Oréal Paris Revitalift Magic Blur


S boxem jsem ve výsledku spokojená, jsem ráda hlavně za svíčku, Baby Lips a koupelovou sůl. Myslím, že za tu cenu se boxík vyplatil a každý si v něm najde to své.


Jak se boxík líbí Vám?

3 komentáře:

  1. Gr, škoda že jsem ho "nevyhrála", využila bych asi všechno :o/

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké věcičky, taky mě mrzí, že jsem ho nevyhrála :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  3. Pekné produkty :) Ja sa teším na ten svoj, ktorý som akurát vyhrala môžem si poň ísť 15. :3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.