beautylifebyhana: Na skok v maďarském DM

pátek 26. září 2014

Na skok v maďarském DM

Ahoj!

Chtěly byste se mrknout do drogerii v Maďarsku, ale nebyly jste tam? Tak rolujte dále a prohlédněte si fotky. Když jsem byla na dovolené v Maďarsku, stavila jsem se do jednoho DM na menším městě a šla omrknout, co tam mají jiného než u nás. Abyste nebyly ochuzené, udělala jsem pro Vás pár fotek.

Pro orientaci v cenách: v Maďarsku platí forinty, kdy platí, že 100 forintů = cca 9 Kč. Ceny jsou přibližně stejné jako u nás, u některých produktů i levnější. 

Snažila jsem se vyfotit především to, s čím se u nás běžně nesetkáte.


Široká nabídka značky Himalaya (krémy, odličovače, gely...).


Krémy od značky Zelka, Cuticura a spoustu věcí od značky Ziaja.


Maďarskou kosmetiku Helia-D u nás také neseženete. Vyrábí nejrůznější přípravky péče o pleť přes odličovací mléka a vody, krémy až po BB krémy..., ale také vlasové přípravky.


Antiperspiranty Secret.



Dekorativní kosmetiku doplňuje stojan Manhattan. Ostatní stojany jsou stejné jako u nás. Měli krásné odstíny laků na nehty, ale laků mám už teď tolik, že jsem je oželela. 


Nabídka sprchových gelů Joanna, Dermomed, Baba.


A něco z vlasové kosmetiky.


Můj skromný nákup: Aussie Mega shampoo za skvělou cenu necelých 70 Kč, antiperspirant Secret a tělové máslo s kokosovou vůní od značky Inecto. 

PS: Pokud budete někdy v maďarském DM, tak můžete bez problémů použít svou DM kartičku, protože mají stejný věrnostní program jako u nás. 1 bod získáte za utracených 300 forintů. 

4 komentáře:

  1. Achjo, vždycky mají v těch zahraničních drogérkách mnohem víc věcí než mi :/

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  2. hehe tie ich nazvy zaujimave že baba:))

    OdpovědětVymazat
  3. jéé, mají Secret, to se musím někdy podívat :) já jsem teď ochala ve slovinském DM, sortiment úplně někde jinde než u nás... jediné, co mi chybělo, byl teda Rimmel

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.