beautylifebyhana: Přírodní levandulová kosmetika z Levandulum.cz

sobota 18. října 2014

Přírodní levandulová kosmetika z Levandulum.cz

Hezký den, milé čtenářky,

v dnešním článku Vám představím jeden nový e-shop s přírodní kosmetikou a hlavně dva produkty, které jsem měla možnost vyzkoušet. Obchůdek Levandulum.cz nabízí přírodní pleťové krémy, pleťová mléka, sprchové gely, mýdla, parfémy a mnoho dalšího.

Jako zákaznici mě hned zaujalo, že vybrané produkty si mohu nechat zaslat prostřednictvím Zásilkovny, kde si zboží osobně vyzvednete na vybraném výdejním místě a nemusíte tak platit poštovné. Na další způsoby dopravy se můžete podívat zde. Mně balíček přišel stejně jako jinému zákazníkovi, takže mohu zhodnotit i balení. Produkty dorazily v bublinkové obálce, na obálce najdete logo obchůdku, tudíž ihned víte, odkud balíček přišel. Po otevření obálky na mě kromě zvolených produktů čekala obálku s vizitkou a slevovým kuponem na další nákup. Je to drobnost, které určitě každého potěší. Hned na první pohled bylo zřejmé, že si s balením dal někdo záležet.

Jelikož miluji vůni levandule, bylo mi hned jasné, po které řadě produktů sáhnu. Nakonec jsem si vybrala tělové mléko + masážní a koupelový olej z levandulové řady.


Tělové mléko Lavender s levandulovým olejem



Co píše výrobce:
Tělové mléko s levandulovou vodou, mandlovým a kokosovým olejem a kávovým extraktem, který pomáhá v boji proti celulitidě.
  •       osvěžuje a zklidňuje podrážděnou pokožku
  •       podporuje regeneraci buněk a zabraňuje stárnutí pokožku vyživuje a hydratuje
  •       kávový extrakt pomáhá redukovat vrstvu podkožního tuku, čímž pomáhá v boji s celulitidou
  •       bez parabenů, syntetických barviv a ropných derivátů

Tělové mléko má zajímavou konzistenci, která není ani vodová, ani hutná, řekla bych tak akorát. Velkým plusem je, že mléko po nanesení na pokožku nezanechává žádný mastný film, dobře a poměrně rychle se vstřebává. Tělové mléko sice není mastné, ale pokožku přesto dobře hydratuje a zvláční. Jelikož by toto mléko mělo pomáhat v boji proti celulitidě, používala jsem ho zejména na oblast stehen. Po čtrnáctidenním testování nejsem schopna zcela objektivně posoudit, zda proti celulitidě pomáhá, nicméně pokožka je vyživená a zdá se mi více vypnutá. Samozřejmě, jak všichni víte, s celulitidou nezatočí žádný krém jen tak sám o sobě, když nebudeme dodržovat další zásady, jako je dostatečný pitný režim apod. Vůně: Na vůni jsem byla velmi zvědavá, proto jsem si i tuto řadu vybrala, musím však podotknout, že jako klasická čistá levandule mléko nevoní, což je pravděpodobně způsobeno i přídavkem mandlového a kokosového oleje. I tak se mi ale vůně líbí, je intenzivní a nějakou dobu je cítit z pokožky.




Celkové hodnocení: S tělovým mlékem jsem celkově spokojená a oceňuji, že se jedná o přírodní produkt. Jediné co bych na produktu vylepšila je vůně, která by mohla být čistě levandulová.

Celkové hodnocení: (4/5)


Masážní a koupelový olej Lavender


Co píše výrobce:
Relaxační koupelový a masážní olej s levandulovým, mandlovým a olivovým olejem pro tu nejjemnější péči o pokožku Vašeho těla!
  • relaxační a antistresové účinky
  • protizánětlivé účinky
  • uvolňuje a zklidňuje
  • blahodárné účinky pro zdravý spánek
Díky přírodnímu složení je vhodný i pro citlivou, suchou a atopickou pokožku.
Olejíček jsem používala jen k masáži, protože v novém bytě vanu nemáme. Vůně oleje je odlišná, než vůně tělového mléka. Zdá se mi více bylinková, relaxační, prostě taková, s jakou se setkáte, když jdete na masáž. Když se řekne olej, představím si mastnotu, ulepenost… Nicméně tento olej mě mile překvapil tím, že se do pokožky během masáže dobře vpije a nezanechává tolik mastnou pokožku. Pokožka je po masáži zvláčněná a provoněná.



Celkové hodnocení: Oceňuji, že olej nezanechává ulepenou a mastnou pokožku. Dobře se vstřebává a zvláčňuje pokožku. Co bych na tomto výrobku vylepšila, je dávkování. Balení je trošku nešikovné a brzy máte mastnou celou lahvičku.

Celkové hodnocení: (4/5)


Pokud Vás zaujalo tělové mléko nebo olejíček, můžete si je zakoupit zde.

8 komentářů:

  1. vypadá to zajímavě, akorát to složení... na netu píšou, že je to přírodní a bez ropných derivátů a v olejíčku je Paraffinum Liquidum!

    OdpovědětVymazat
  2. Kosmetiku vůbec neznám, ale vypadá skvěle. Vůni levandule mám taky ráda. Jdu mrknout na e-shop, docela mě zajímají ceny.

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  3. Kosmetiku neznám, ale vypadá hodně dobře, ten masážní olej by se mi líbil :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadáji pěkně oba produkty a musí úžasně vonět :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  5. Vážně to vypadá moc dobře :) díky za tip na vánoční dárky ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji všem za milé komentáře!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.