beautylifebyhana: Spotřebováno říjen

čtvrtek 31. října 2013

Spotřebováno říjen

Hezký den, milé dámy,

máme tu opět konec měsíce a s ním Vaše oblíbená rubrika Spotřebováno. Za měsíc říjen se mi podařilo spotřebovat 4 produkty, 3 z pečující kosmetiky a 1 z dekorativní. 



1. Nonique oční sérum Tropic (recenze)
Naprosto skvělé přírodní sérum, které zvláční oční okolí a navíc nádherně voní po banánech. Jeho konzistence je akorát, krásně se vsakuje a nedráždí oční okolí. Nemusíte se bát, že zanechá oční okolí mastné. 

Celkové zhodnocení: Určitě si ho zase koupím znovu. Jsem z něj nadšená. Rozhodně doporučuji vyzkoušet. 

2. Lumene Blueberry Volume mascara (recenze)
Přírodní řasenka, která Vám udělá přirozené řasy. Byla jsem s ní, až na občasné objevení nevysvětlitelných šmouh, spokojená. Nicméně není to řasenka, která by byla mou stálicí. Už jsem vyzkoušela lepší řasenky. 

Celkové zhodnocení: Na to, že řasenka stojí cca 300 Kč, tak jsem od ní očekávala malinko více. Nicméně, kdo si potrpí na přírodní kosmetiku, tak myslím, že by s ní mohl být spokojený. 

3. Dermacol sprchový gel vodní meloun (recenze)
Voňavé sprchové gely mám v oblibě a tento patří k nim. Na léto byl parádní. Po parném dni ve sprše osvěžil a dodal energii. Škoda, že vůně nevydrží i po osušení. 

Celkové zhodnocení: Dermacol sprchové gely jsem si oblíbila a pokud jste ještě žádný nevyzkoušeli, doporučuji očichat v drogerii a vyzkoušet. :-) 

4. Nivea invisible for black & white (recenze)
Spotřebováno i poslední balení tohoto antiperspirantu, které jsem měla u rodičů. Bylo tu už o něm řečeno více než dost. 

Celkové zhodnocení: Jsem ráda, že jsem vypotřebovala poslední balení a příště si pořádně rozmyslím, kolik balení si nevyzkoušeného produktu koupím...

Jak jste na tom vy se spotřebou za tento měsíc?

4 komentáře:

  1. Tuhle Niveu pouzivam uz nejakou tu dobu, vyhovuje mi a kupuji dokola. A rasenka mi taky dela smouhy, ktere zpocatku ale nedelala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem se antiperspirantu nabažila až moc. Pro mě je to průměrný antiperspirant. Jinak na řasenku mám stejný názor, nevím, proč najednou začala dělat šmouhy.

      Vymazat
  2. Na oční sérum už se chystám:)
    protože na něho slyším z každé strany samou chválu:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.