beautylifebyhana: Bourjois dvoufázový odličovač

neděle 27. října 2013

Bourjois dvoufázový odličovač

Hezký nedělní večer,

dnešní recenze se bude týkat opět přípravku na odlíčení, konkrétně půjde o dvoufázový odličovač očního makeupu od značky Bourjois


Hned na začátku Vás chci upozornit, že jsem doposud používala pouze jednofázové odličovače, tudíž Vám nemohu podat srovnání (pozn. tento měsíc jsem si pořídila na vyzkoušení dvoufázový odličovač od Nivei). Výrobce uvádí, že si poradí i s voděodolným makeupem, který já osobně nepoužívám, takže to pro mě při výběru odličovače není podstatné. 

Odličování je s dvoufázovým odličovačem o poznání jednoduší a make-up jde lépe dolů. Stačí nechat chvilku působit a pak jemně setřít a make-up je pryč. Jediné co je nevýhodou, je následná mastnota kolem očí. To mi trochu vadí, ale jelikož celý obličej po použití dočistím ještě pleťovou vodou, je mastnota pryč. Oči mi nikterak nedráždí a ani nevysušuje oční okolí. Olejová a vodní složka po protřepání vydrží dostatečně dlouho spojená, takže jej v klidu nanesete na tampónek. Odličovač používám už zhruba půl roku a obě složky ubývají stejně. Obal mě trochu zklamal. Donedávna měl na víčku ještě kuličku, díky čemuž se dobře otevíral, ta se mi ale během jednoho odličování ulomila a teď s otevíráním docela zápasím. Jinak mě ale odličovač příjemně překvapil a jsem s ním spokojená. 

Balení je poměrně velké (200 ml), takže Vám vydrží hodně dlouho a cena se pohybuje kolem 150 Kč. 

celkové zhodnocení: (4/5)


Máte rády dvoufázové odličovače očního makeupu? Jaký je Váš favorit?

6 komentářů:

  1. Já mám od Bourjois micelárku a na ní kulička pořád drží :D Ale ráda bych tenhle odličovač zkusila, ale ty oční odličovače mi dochází nějak pomalu a nevím, čím to je :D
    Beauty District

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jsem zrovna měla smůlu na špatné balení ;-) A se spotřebou mám také problém, jsou asi bezedné :-D

      Vymazat
  2. Zkušenost s dvoufázovým odličovačem mám zatím jenom jednu. Asi před čtyřmi lety mamka chtěla pracovat jako "MaryKay lady" a kromě dvou sad (pro ni a pro mě) dostala i mimo jiné dvoufázový odličovač. V té době jsem se zrovna začínala malovat a jelikož mi mamka neporadila čím jiným si mám odličovat obyčejnou řasenku nebo stíny, tak jsem vždy použil tento.
    A bylo to něco strašného. Vždycky jsem měla všechno okolo šíleně mastné (ale zjistila jsme že je to u těch 2fázových normální) ale hlavně vždycky mě strašně nepříjemně pálily oči. Ke konci jsem se snažila vyhýbat tomu odličování očí - buď jsem se snažila nemalovat oči, nebo jsem to zkoušela odlíčit pleťovou vodou. Záchrana přišla v ten den, kdy jsem zjistila, že se mi to buď vylilo a nebo vypařilo ( a jelikož jsem to začala mívat u postele pod nočním stolkem, relativně blízko topení tak si myslím že se to spíš vypařilo :D ) rozhodně to byla ta nejlepší věc. Od té doby jsem začala používat od Nivei jedno fázoví odličovač a jsem s ním moc spokojena - odlíčí, nepálí. A jelikož nic vodě odolného nepoužívám, tak mi tento bohatě stačí. Myslím že po druhé kdybych potřebovala dvou fázoví, tak bych si o něj nejdřív něco zjistila a nezačala bych používat první věc, která by mi padla pod ruku :D

    lucysworlds.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí, že jsi měla takovouto zkušenost. Mě tedy tento v očích nepálí, ale také mi na dvoufázových vadí ta mastnota. S jednofázovou Niveou mám také zkušenosti a byla jsem s ní spokojená.

      Vymazat
  3. Já na všechno je micelárku, zase až tak výrazně se nelíčím :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.