beautylifebyhana: Dermacol osvěžující pleťové tonikum

pátek 11. října 2013

Dermacol osvěžující pleťové tonikum

Hezký večer, milé dámy,

dnes Vám napíšu pár řádků o pleťovém toniku pro normální a smíšenou pleť od značky Dermacol. Spotřebováno už mám více jak polovinu, takže je akorát čas napsat hodnocení. 


Tonikum je hypoalergenní, takže by s ním neměli mít problém ani lidé s citlivou pletí. Tonikum by se mělo používat především ráno, nicméně výrobce uvádí, že jej máme aplikovat ráno i večer. Sama ho používám klidně i večer po odlíčení pleťovým mlékem. Tonikum  mi pleť nikterak nedráždí, a ani nezanechává obličej ulepený. Pleť bez problémů doodlíčí a osvěží. Zda pleť vysušuje, nemůžu objektivně posoudit, jelikož po použití používám krém. Vůně je trochu výraznější a někomu by mohla vadit. Osobně jsem na tuto "okurkovou" vůni u přípravků na smíšenou pleť zvyklá, takže s ní problém nemám.  Co se mi na něm však nelíbí je obal (stejný jako u všech odličovacích přípravků od Dermacolu), přijde mi, že je otvor na nalévání tonika moc velký a zbytečně ho vyteče moc, což se také projevuje na jeho spotřebě. 

Koho by zajímalo složení: 


Tonikum se prodává v lahvičce o objemu 200 ml za cca 100 Kč. 

Celkově jsem s tonikem vcelku spokojená, nicméně příště sáhnu asi po jiném. Dermacolu bych doporučila trochu zapracovat na obalech.


Celkové hodnocení: (4/5)



Čemu dáváte přednost pleťové vodě, toniku nebo micelární vodě? 

8 komentářů:

  1. Já z téhle řady měla micelárku a jsem s ní spokojená. Asi si někdy zkusím pořídit i tohle tonikum, ale mně ty tonika skoro neubývají :-)
    Beauty District

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se značkou Dermacol spokojená a zatím jsem nenarazila na výrobek, který by mi vyloženě nevyhovoval.

      Vymazat
  2. Máš pěkný blog. Jinak dávám přednost pleťové vodě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že toto som už mala, ale zatial som sa k nemu teda nevratila.. Prednost davam pletovej vode a potom micelarkam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se k němu nemám potřebu hned vracet. Láká mě teď vyzkoušet tu novou micelárku od L'Oréalu.

      Vymazat
    2. Presne aj mňa! :) Vyzerá super.

      Vymazat
  4. S Dermacolem jsem nebyla moc spokojená. Používám pleťovou vodu GuyDeOn, která pleť skvěle vyčistí a osvěží. Obsahuje mimojiné sůl z Mrtvého moře, takže spousta minerálů pro krásnou pleť:-) A opravdu, mám po ní obličej jako obrázek:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.