beautylifebyhana: Jak vybrat tu správnou vůni?

úterý 12. listopadu 2013

Jak vybrat tu správnou vůni?

Hezký den, milé čtenářky!


Dnes mám pro Vás tip na jednu stránku, která Vám může pomoci vybrat tu správnou vůni, ať už pro Vás nebo pro někoho jako dárek. Sama jsem si to vyzkoušela a jak se mi průvodce trefil s vybranou vůní do noty se také v článku dozvíte. Kromě toho bych Vám ráda představila novou vůni Christina Aguilera Unforgettable





Na první pohled mě upoutalo krásné balení a flakonek zdobený krajkou. Sympatická je i růžička na vršku flakonku. Po prvním odzkoušení byla na mě vůně poněkud výrazná, ale postupně jsem si na ni zvykla a je mi příjemná. Dle popisu složení nejdříve cítíte švestku a granátové jablko. Srdcem vůně je noční jasmín a turecká růže, základ kašmeran, vanilka a fazole Tonka. Přiznám se, že zase takový odborník, abych jednotlivé složky poznala, nejsem. Vůně je sladší a těžší, ideální teď na podzim.  

Parfém seženete v různých parfumeriích nebo na internetu v několika velikostech. Já mám verzi o objemu 30 ml, která Vás vyjde na cca 450 Kč.

TIP!
Nevíte jakou vůni si vybrat a nechce se Vám očichávat každou lahvičku v parfumerii, nebo chcete udělat někomu radost a koupit mu jako dárek parfém? V tomto případě Vám může pomoci Průvodce světem vůní. S papírovou verzí se můžete setkat ve vybraných drogeriích, nebo stačí navštívit www.pruvodcesvetemvuni.cz. Pak už jen stačí vybrat, zda chcete vůni pro ženu nebo muže a vybrat zda jde o bohéma, úspěšného, sexy nebo sportovního člověka. Vybrat si můžete až dvě charakteristiky a průvodce Vám vyhodnotí, jaké vůně jsou vhodné pro tento typ lidí. 
  






Sama jsem průvodce vyzkoušela. Vybrala dvě charakteristiky a vyšly mi 3 vůně. Z nich jsem nakonec zvolila Mexx fresh. A jak jsem s výsledkem spokojená? Průvodce se mi do vůně trefil perfektně. Mám ráda svěží a květinově-ovocné vůně, takové ty čisté vůně a tato je přesně taková. Jediné co mě malinko mrzí, je výdrž. Hold je to pouze toaletní voda a ne parfém, tudíž intenzita a výdrž není taková. 

Složení EDT
Hlava: mandarinka

Srdce: leknín
Základ: cedrové dřevo


EDT 30 ml koupíte za cca 400 Kč v parfumeriích a na internetu. 





Zkoušely jste už průvodce? Jaká vůně vyšla Vám?

1 komentář:

  1. Vůně (příjemné vůně) mám velice ráda! Jednou z mých nejoblíbenějších je Escada, kterou bych už nevyměnila, a je pro mě tzv.: typická má oblíbená.

    Ale právě parfém od Chris jsem měla ten její úplně první, a já jsem z té vůně byla vážně nadšená. Moc děkuji za typy :)!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.