beautylifebyhana: Spotřebováno srpen - září

pondělí 30. září 2013

Spotřebováno srpen - září

Hezké pondělní odpoledne,

pokud už vyhlížíte článek o spotřebovaných produktech, tak jsem tu s ním. Minulý měsíc zůstala tato rubrika prázdná, ale tento už se pár vypotřebovaných produktů sešlo a je čas nad nimi vyřknout poslední ortel. Za poslední dva měsíce se mi podařilo vypotřebovat celkem 6 plných balení + 1 větší vzoreček. 


1. L'Oréal Paris osvěžující pleťová voda (recenze)
Skvělá pleťová voda, která mé smíšené pleti naprosto vyhovovala. Postarala se o odstranění mazu z T-zóny, aniž by vysušovala ostatní části obličeje. Vůně mi vyhovovala také, i když je malinko výraznější.  

Celkové zhodnocení: Byla jsem s ní opravdu spokojená a mohu Vám ji vřele doporučit. V budoucnu po ní určitě zase sáhnu. 

2. L'Oréal Paris Elseve full repair (recenze)
Šampon jsem si pořídila proto, že jsem si myslela, že mi pomůže s mými poškozenými vlasy, ale ono nic. Spíše mi ještě pomohl k lupům.. Ty z Vás, které nemají rády silikony v šamponech, z tohoto skákat radostí nebudou. 

Celkové zhodnocení: Už se po něm v obchodě ani nepoohlédnu. Mým vlasům moc nesedl a jsem ráda, že jsem tak velké balení už spotřebovala. 

3. Nivea tuhý antiperspirant for black & white (recenze)
O tomto antiperspirantu už tu myslím bylo řečeno více než dost. 

Celkové zhodnocení: Zcela průměrný antiperspirant, kterého jsem se na pár let nabažila dopředu...

4. Ebelin bezacetonový odlakovač 
Využila jsem služeb různých odlakovačů a zatím jsem u nich neshledala většího rozdílu. Konkrétně tento už v nabídce nenajdete, jednalo se o limitovanou edici - Magic Summer. Odlakovat lak na nehty zvládá bez větších problémů. Malinkou výhodou tohoto byla celkem příjemná vůně.

Celkové zhodnocení: Odlakovače Ebelin si kupuji pravidelně a zatím jsem nenašla důvod, proč to měnit. 

5. Avon Scentini Plum Twist (recenze)
Toaletní voda, která mi dělala společnost celé léto. Příjemná sladká vůně, která mě velmi oslovila. Vydrží vonět téměř celý den. 

Celkové zhodnocení: Toaletka mě velmi mile překvapila a třeba si ji zase někdy pořídím. 

6. Rene Furterer Paris OKARA active light (vzoreček) 
Úžasně vonící maska určená pro blonďaté vlasy. Nejvíce mě na ní uchvátila právě vůně, která je cítit i dlouho po umytí. Po smytí nejsou vlasy moc hladké, nicméně po uschnutí pak nejsou zplihlé a uhlazené, jak tomu bývá u masek zvykem.  

Celkové zhodnocení: Maska na mě udělala velmi dobrý dojem a nebýt vysoké ceny, pořídila bych si i plné balení. 

7. Chupa Chups Love Trap Exotic kiss (recenze)
Vůně už mi není tak příjemná jako na začátku. Přijde mi dost intenzivní a je taková kořeněnější, než na jaké vůně jsem zvyklá. Výhodou této toaletky byla dlouhá výdrž.

Celkové zhodnocení: Vůně už se nevyrábí, ale i kdyby se prodávala, tak bych si už ji znovu nekoupila. 

 
Máte s některým spotřebovaným produktem zkušenosti?  

7 komentářů:

  1. Jestli hledáš něco na poničené vlasy za málo peněz, pořiď si všemi chválenou olejovou Baleu - šampón, kondicionér a olejíček. Funguje to fakt hezky. Ještě mám zkušenost s tím deodorantem a bohužel jsem se po jeho nanesení cítila jako smradlavé potem. A on to byl přitom deodorant - fjutajbl. :) A vlastně jsem měla kdysi i ten ChupaChups, kamarádka mi ho koupila z legrace. Na to, že to stálo asi 150 Kč to byla dobrá vůně, ale bohužel se po pár hodinách začala rozkládat. No jo, žádný Guerlain prostě. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za doporučení. S názorem na antiperspirant souhlasím, hlavně u kuličky mám ten pocit, že strašně po nanesení zapáchá.

    OdpovědětVymazat
  3. TIeto chupachups zvyknu byť také fajné jemné cukríkovské vône... :) hned by som jeden brala. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ten antiperspirant používám už delší dobu a maximálně mi vyhovuje. Vůně Chupachups mám dvě už hooodně dlouho a stále voněj a nechtěj se vypotřebovat :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mně tedy moc nesedl, hold každému vyhovuje trochu něco jiného. Já se poměrně dost potím, hlavně v létě, takže se s kdejakým antiperspirantem nekamarádím.

    OdpovědětVymazat
  6. Ani mne sampony Elseve nesadli,vyskusala som ich niekolkoca ani jeden nebol nic moc. Radsej mam Niveu alebo Baleu tie vraj silikony neobsahuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nivea mi zatím také moc nevyhovuje, alespoň ty šampony, které jsem vyzkoušela. Rychle se mi po nich mastí vlasy.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.