beautylifebyhana: Regenerační noční krém od Nivei

středa 4. září 2013

Regenerační noční krém od Nivei

Hezký den všem,

dlouho tu nebyl žádný článek, jež by recenzoval nějaký produkt z péče o pleť. Proto jsem se to dnes rozhodla napravit a napsat pár poznatků k regeneračnímu nočnímu krému Nivea z řady aqua effect. Používám ho už 3 měsíce, takže už je čas na plnohodnotnou recenzi. 

Moje první zkušenost s pleťovým krémem od Nivei nebyla zrovna dvakrát dobrá (článek). Nicméně ten, kdo mě sleduje, tak ví, že značku Nivea mám ráda, tak jsem se rozhodla dát ji v pleťových krémech ještě jednu šanci. A jestli měla tato šance smysl, se dočtěte níže. 



Co krém slibuje?:

  • Poskytuje intenzivní hydrataci.
  • Pečující složení s provitamínem B5 podporuje přirozenou regeneraci během noci.
  • Vitamín E dodá pleti svěží a odpočatý vzhled po probuzení. 



Nejdříve by bylo vhodné zmínit, že tento krém je určen pro normální a smíšenou pleť. Je uložen jako většina pleťových krémů Nivea v sympatickém skleněném kalíšku s plastovým víčkem. Konzistence krému je pro mně zcela optimální, není tuhý ani řídký. Je lehčí konzistence, skvěle se do pleti vsákne a nezanechává lepivý pocit. Na rozdíl od krému pro suchou pleť není mastný. Ráno se neprobudíte s ulepenou pletí, ale s pěkně hydratovanou a vláčnou. Jelikož není krém hutný, nemusíte se bát, že by Vaše pleť nemohla během noci dýchat a póry by byly ucpané. Nezaznamenala jsem ani žádné podráždění či pnutí. Vůně je dost podobná klasickému Nivea krému v plechové krabičce.

Kalíšek obsahuje 50 ml krému a pořídíte ho téměř v každé drogerii za cca 130 Kč, ale bývá i často ve slevách, takže ho pořídíte i kolem 100 Kč.

Celkově jsem s tímto krémem spokojená, ale znovu si jej zatím nekoupím. Budu zkoušet dál.


celkové hodnocení: (4/5) 


Používáte noční krémy? Máte nějaký svůj oblíbený, nebo je střídáte?

4 komentáře:

  1. premýšlala som už aj ja o podobnom kreme aqua od nivei ale ešte zatial míňam ine:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle jsem měla taky, jen pro suchou pleť... a katastrofa, použila jsem ho jen jednou a pak darovala... šíleněěě mě pálil a byla jsem po něm jako rajče...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to já s ním naštěstí takový problém nemám

      Vymazat
  3. Super recenze, moc se mi líbí tvůj blog, nechceš se vzájemně sledovat? :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.