beautylifebyhana: Námořnická modrá

neděle 8. září 2013

Námořnická modrá

Hezkou sobotu, milé dámy,

dnes bych Vám ráda ukázala neonový lak, který jsem si nedávno pořídila. Konkrétně jde o lak značky Dermacol v odstínu 08 Navy z letní edice. Lak je primárně určen pro umělé nehty. V případě, že jej chcete aplikovat na přírodní nehty, měly byste aplikovat podlak. Lak je po nalakování matný, proto jsem po nanesení dvou vrstev použila ještě nadlak. Výrobce slibuje dobrou odolnost proti oděru, nicméně já mám přesně opačnou zkušenost. Bohužel i s nadlakem, se kterým mi většina laků vydrží i 5 dní bez jediného odloupnutí, se tento začal odlupovat na jednom nehtu už druhý den a třetí den už byly nehty na špičkách odřené. Při lakování první vrstvy nešel lak moc dobře rovnoměrně rozetřít, tudíž byl trochu pruhatý, ale při druhé už jakžtakž jednotný je. Akorát i při dvou vrstvách prosvítá. Za mě tedy trochu zklamání! 
  




Lahvička obsahuje 5 ml laku a pořídíte jej za 39 Kč. 

6 komentářů:

  1. Vypadá hezky, ale je fakt, že ještě jednu vrstvu by to sneslo no :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. je škoda, že tak málo vydrží, ale jinak je pěkný:)

    OdpovědětVymazat
  3. Zkus ho nalakovat na bílý podklad, to bude vypadat určitě úžasně, protože neonky prostě moc nekryjí a na tom bílém základě líp vyniknou. :) Já jsem si pořídila z týhle řady oranžový, zelený a takový zvláštní červený a je to dost znát, ten rozdíl s podkladem a bez. :)

    Jo a nominovala jsem tě na Liebster Award, víc info u mě na blogu http://malykoutekkrasy.blogspot.cz/2013/09/liebster-award.html :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super, děkuji, příště zkusím nalakovat na bílý podklad.

    Děkuji za nominaci, ve volném čase se hned vrhnu na otázky :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Barvička je opravdu pěkná, škoda toho horšího krytí :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.