beautylifebyhana: Novinky od Dermacolu

čtvrtek 13. června 2013

Novinky od Dermacolu

Včera jsem při brouzdání po internetu narazila na stránkách Dermacolu na jejich novinky, a některé z nich mě zaujaly. Proto bych se ráda o nové "objevy" podělila i s Vámi.


První novinka, která mě na první pohled zaujala, uvidíme, jak bude ve skutečnosti vonět, byl sprchový gel černá třešeň. Ve stejné vůni si můžete pořídit také tělové mléko.

Výrobce uvádí: Sprchový gel s extraktem z květů třešně šetrně čistí pokožku těla, zanechává ji svěží a zvláčněnou. Svěží vůně šťavnatých třešní má povzbuzující účinky na tělo i duši, dodává energii a přináší dobrou náladu.

K dostání je stejně jako všechny sprchové gely z řady Aroma Ritual za cenu 59 Kč.

zdroj

Další věc, kterou bych ráda vyzkoušela je tělový peeling ve známe vůni belgické čokolády. Doma mám sprchový gel i tělové mléko a vůně je opravdu krásná, mně připomíná vánoční želé s čokoládou. :o)

Výrobce uvádí: Krémový tělový peeling s částečkami z meruňkových jader účinně odstraňuje odumřelé kožní buňky, čistí pokožku těla a vyhlazuje ji. Zanechává pokožku hedvábně hladkou, zářivou a sladce provoněnou vůní čokolády s pomerančem. Obsažený pomerančový olej osvěžuje mysl, rozveseluje, odstraňuje napětí a harmonizuje duši.

Peeling lze pořídit v balení 150 ml za 79 Kč.

zdroj

A poslední novinkou je antistresový krém na ruce - hrozny a limetka. V zásobě mám sprchový gel stejné vůně. Vůně není tolik výrazná jako u ostatních produktů řady Aroma Ritual, ale je mi příjemná.

Výrobce uvádí: Zvláčňující krém na ruce s vitaminem E a olejem z hroznových jadérek podporuje regeneraci pokožky a zpomaluje její stárnutí. Poskytuje pokožce rukou i nehtům péči a ochranu po celý den, zanechává ji jemnou a vláčnou. Vůně hroznů s limetkou uvolňuje nahromaděný stres po náročném dni a uklidňuje mysl.

100 ml tohoto krému pořídíte za 59 Kč. 

zdroj

Zaujala Vás některá novinka?

6 komentářů:

  1. Ta belgická čokoláda voní fakt božsky ...

    OdpovědětVymazat
  2. Rozhodně mě zaujal ten peeling, ale raději bych nějakou ovocnou vůni. Čokoládový věcičky v koupelně nemám ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Černá třešeň.. to musím očuchat až to někdy uvidím v drogerce, musí vonět krásně. A tu belgickou čokoládu jsem si chtěla pořídit na zimu, protože voní fakt krásně, tak si musím vzít i ten peeling :)

    OdpovědětVymazat
  4. Prosím tě, nevíš náhodou, jak ta černá třešeň voní? :) Já bych si tuhle řadu chtěla objednat přes eshop dermacolu a váhám, jestli do toho jít takhle "naslepo" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bohužel nevím, jelikož zatím jsem se s ním v drogeriích nesetkala. :(

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.