beautylifebyhana: MUA Primer

pátek 7. června 2013

MUA Primer

Dnes budete mít možnost se dočíst něco více o podkladové bázi pod oční stíny od značky Makeup Academy. Po přečtení recenzí na internetu jsem neváhala a při objednávce jsem ji také přihodila do košíku. Těšila jsem se, až mi dorazí zásilka a já vyzkouším tento "zázrak"! Jak jsem s ním spokojená se dočtete dále...



Jak můžete vidět na následující fotografii, tak báze má poměrně světlou tělovou barvu. Konzistence je tak akorát, jakou bych od báze očekávala. Snadno se na oční víčka nanáší a roztírá. Lahvička je vybavena houbičkovým aplikátorem, kterým na jedno použití nanesete dostatečné množství na obě oční víčka. 


Při první aplikaci jsem si hned na začátku říkala, že bude super. Stíny se daleko lépe nanášely, jakoby se k bázi přilepily. Intenzita barvičky očních stínů je s bází daleko lepší, jak můžete vidět na následující fotografii.


Zklamání však přišlo po delší době nošení. Naivně jsem očekávala, že s bází budou stíny držet mnohem déle než bez báze a nebudou se slévat do vrásek. To však tato báze nedokáže. Je pravda, že hluboko do kapsy pro tuto bázi nesáhnete, seženete ji na oficiálních stránkách muastore.co.uk za 2,5 libry cca 75 Kč za 7,5 ml, ale i tak jsem čekala lepší efekt.

Pokusila jsem se Vám přiblížit, jak vypadají oční stíny po aplikaci a následně po 6 hodinách nošení. Oční stíny jsou fialové z paletky MUA Glitter ball. (omlouvám se za horší kvalitu fotek, ale snad jsou pro ilustraci dostačující)



Dle mého pohledu není rozdíl moc výrazný, ba naopak bych řekla, že bez báze se oční stíny na víčku udržely lépe. S podkladovou bází se oční stíny slily do vrásky, kdežto bez báze se lehce obtiskly na horní část víčka... Pro mě se stala tato báze v podstatě zbytečností. Těšila jsem se, jak ji budu využívat a bez báze už si nedovedu představit líčení, ale upřímně jsem ji mockrát od té doby, co mi dorazila, nepoužila.


Hlavní věc, kterou od báze očekávám, je, že by měla udržet oční stíny na svém místě, což tato nesplňuje. Dávám dvě srdíčka a to pouze za to, že zintenzivňuje barvu a má příjemnou konzistenci. Za sebe ji rozhodně nedoporučuji lidem, kteří mají mastnější oční víčka stejně jako já. 


celkové hodnocení:   (2/5)



Máte zkušenosti s touto bází? Používáte báze pod oční stíny, případně jaká je Vaše favoritka?

4 komentáře:

  1. Mně připadá strašně podobná jako od Elfu... taky žádný zázrak...

    OdpovědětVymazat
  2. Taky ji mam doma. Jako prvni bazi jsem si koupila tu od Essence, ale trochu mi vadila ta tmavsi barva. Tato je barevne lepsi, ale v mem pripade jsou stiny uz za hodinu slite. S Essence vydrzi tak dve hodiny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mně s touto vydrží tak ty 2-3 hodinky úplně bez problémů, ale to i bez jakékoliv báze... Konkrétně stíny z paletky MUA drží poměrně dobře, takže ve výsledku je lepší bázi vůbec nepoužít.

      Vymazat
  3. Mě ta báze od Elfu celkem vyhovuje... ale předpokládám že UD se nevyrovná žádná :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.