beautylifebyhana: Kosmetika běžného dne

pátek 5. dubna 2013

Kosmetika běžného dne

Tento článek je 50. příspěvkem na blogu, proto jsem si pro Vás připravila trochu speciální článek. Rozhodla jsem se Vám ukázat kolik kosmetických produktů během takového normálního dne na sebe použiji. Samotnou mě zajímá, kolik se toho nakupí. Tak pojďme na to. 



RÁNO


Po probuzení při návštěvě koupelny si očistím obličej pleťovou vodou (1), poté nanesu na oční okolí oční krém (2) a na zbytek obličeje denní krém (3). Chybět nesmí ani antiperspirant (4) a nakonec před odchodem z domova toaletní voda (5). Do ranní i večerní očisty nezapočítávám zubní pastu, která je samozřejmostí. 


LÍČENÍ


Pokud jdu do školy nebo někam ven, tak následuje nalíčení. Začínám nalíčením očí - oční stíny (6), následuje řasenka (7). Na zakrytí pupínků nebo kruhů pod očima korektor (8), pokračuji nanesením make-upu (9), přepudrování (10), nanesení tvářenky (11) a nakonec použití lesku na rty (12).



BĚHEM DNE



Během dne mi nesmí chybět po ruce především balzám na rty (13) a někdy ani krém na ruce (14).


VEČER 



Večer nezapomínám na odličovací rituál: nejprve pleťové mléko (15), odličovač očí (16) a opět pleťová voda a samozřejmě ani sprcha - sprchový gel (17) a intimní mycí gel (18). Nakonec před spaním aplikuji oční krém a noční krém (19). A v už v posteli krém na ruce a balzám na rty. 



Nakonec se to vyšplhalo na 19 produktů. Tyto produkty používám víceméně denně, další produkty by přibyly, kdybych započítávala i výrobky, které používám méně často, ne každý den (např. šampon, kondicionér, tělové mléko apod.).


Inspiraci mi poskytl článek Stannah.


4 komentáře:

  1. Zajímavé... moc hezký článek... to by mě zajímalo, kolik toho používám já... musím to někdy zpočítat... :D

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. To je vážně zajímavé =) taky to někdy spočítám, jsem na to zvědavá =)

    OdpovědětVymazat
  3. muzu se zeptat jak dlouho ti vydrzí tento zminovany make up (typ pleti)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No upřímně tento make-up bych Ti moc nedoporučovala, já ho považuji spíše za takové BB. Je hrozně řídké konzistence a moc nekryje. Mám smíšený typ pleti a na zmatnění mi nestačí.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.