beautylifebyhana: Já a značka NONIQUE

čtvrtek 11. dubna 2013

Já a značka NONIQUE

Dnes bych se s Vámi ráda podělila o zkušenosti s německou značkou Nonique. Jde o přírodní kosmetiku z ekologického zemědělství. Kosmetika neobsahuje žádné přísady na bázi minerálního oleje, ani parabeny, parafín, polyethylenglykol, silikony nebo syntetické vůně či barviva. Kosmetika samozřejmě není testována na zvířatech. Takže pro ty, které si potrpí na přírodní kosmetice, je to ideální volba. Navíc produkty intenzivně voní!

Osobně jsem od této značky vyzkoušela dva výrobky: 1) oční sérum z řady Tropic a 2) balzám na rty z řady Extreme Energy. 



Oční sérum Tropic (15 ml) 
Sérum je vhodné pro všechny typy pleti. První co mě na něm zaujalo byla krásná banánová vůně, díky čemuž jsem si ho hned zamilovala. Konzistence séra je naprosto optimální, krásně se nanáší a vsakuje. Nikterak nedráždí oči, ani po něm nemáte lepivý pocit. Není ani nikterak mastné. Po asi třítýdenní aplikaci ráno a večer mám oční okolí zklidněné a vnější koutky už nejsou tolik červené. Přiznávám se, že je to moje první zkušenost s očním sérem a musím podotknout, že jsem naprosto spokojená. 


Rozhodně Vám doporučuji vyzkoušet, myslím, že nebudete litovat. 

Celkové hodnocení: (5/5)



Balzám na rty Extreme Energy (4,8 g) 
Balzám je vhodný pro dehydratované rty, které zanechává dlouho dokonale hydratované a dodává jim hedvábný lesk. To říká výrobce, co něj říkám já? Vůně už mě tolik neoslovila jako u řady Tropic. Čekala jsem trochu něco jiného. Vůně má být grapefruitová, mě trošku připomíná vůni na WC :-D. Bohužel na mě nepůsobí přírodně. Balzám je tužší konzistence, nicméně se při kontaktu se rty dobře rozpouští. Na rtech vydrží poměrně dlouhou dobu a i celkem dobře hydratuje. Po aplikaci dodává lehký lesk. Škoda jen té vůně, jinak by si zasloužil také pět srdíček...


Celkové hodnocení:  (4/5)

Veškerou kosmetiku můžete koupit v e-shopu parfums.cz


Sečteno podtrženo jde o kvalitní kosmetiku, nicméně při dalším nákupu bych kvůli vůni rozhodně sáhla po řadě Tropic. 


Znáte tuto značku? Máte rády přírodní kosmetiku, nebo to pro Vás při výběru kosmetiky nehraje roli?

9 komentářů:

  1. Když jsem si přečetla název značky, tak jsem si říkala, že jsem to snad nikdy neslyšela, ale jak vidím obaly, tak jo... už jsem to viděla :D ale zatím jsem nic nezkoušela :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. Oční sérum je skvělé ! :))))

    Zvu tě na svojí GA http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html BUDU RÁDA ZA TVOJÍ ÚČAST :)

    OdpovědětVymazat
  3. Prizná sa že túto značku vôbec nepoznám...ale zaujalo ma hlavne očné sérum, ja tiež využívam e-shop a asi dvakrát som aj cz parfums.sk kupovala...pekný blog :) chcela by som ta pozvať na moju prvú Giveaway, snád sa ti ceny budú páčiť Boggerka_Dada :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, sérum určitě stojí za vyzkoušení :)

      Vymazat
  4. Přiznám se, že o téhle značce slyším poprvé. Takže děkuju moc za tip a skvělou recenzi :)

    U mě na blogu právě probíhá giveaway, potěší mě, když se zúčastníš :) http://dullsinea.blogspot.cz/2013/04/jarni-giveaway.html

    Hezký den :)

    OdpovědětVymazat
  5. teda, tak tuhle kosmetiku vůbec neznám! :-)

    GA o Tangle Teezer

    OdpovědětVymazat
  6. Značku Nonique znám..:) Taky jsem moc spokojená..)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.