beautylifebyhana: Spotřebováno květen 2019

pondělí 3. června 2019

Spotřebováno květen 2019


S novým názvem blogu o pravidelnou a Vámi velmi oblíbenou rubriku nepřijdete. V dnešním článku se podíváme, jakou kosmetiku jsem spotřebovala v měsíci květnu. Celkem se mi podařilo dopotřebovat 8 plných balení a jednu miniaturu. 

Batiste suchý šampon (recenze)
Suché šampony od Batiste už u mě není potřeba blíže představovat. Používám je stále dokola. Tato verze byla limitovaná edice a parfemace byla moc příjemná. 

Avon sprchový gel peaceful 
Po dlouhé době jsem měla sprchový gel od Avonu. Sprchový gel byl krémové konzistence, příjemně voněl a hezky pěnil. Pokožku těla nevysušoval. Nemám mu co vytknout, snad jen, že se ve sprše hůře otvíral. 

Schauma Silver Reflex 
Šampon proti žlutým tónům jsem používala často do melírovaných vlasů, ke konci jsem ho dopoužívala jako klasický šampon. Když ho necháte delší dobu působit, jsou vlasy po umytí světlejší. Se šamponem jsem byla spokojená, jen si musíte dávat pozor při aplikaci a smývání, šampon je modrý, takže snadno zanechává všude stopy. 

Nuxe Aquabella čistící gel (recenze)
U tohoto čistícího gelu jsem milovala jeho parfemaci, vždycky mě neskutečně povzbudila a dodala pocit čistoty. Gel obsahoval malé peelingové částečky, které pleť hezky vyčistily. Pleť byla po použití krásně jemná, čistá a osvěžená. Používala jsem ho večer ve sprše a jediné co bych mu mohla vytknout, je opět hůře se otvírající balení. Přesto bych si ho koupila znovu. 

Cien dvoufázový oční odličovač 
Tento odličovač mi doporučovala švagrová a poté mi ho i koupila. Byl nad očekávání dobrý. S očním make-upem si poradil snadno, jen byl trochu mastnější. Na odlíčení ho stačí málo, takže 100 ml balení i dlouho vydrží. Za málo peněz, hodně muziky. 

Borotalco invisible (recenze)
Deodorant si mě naprosto získal a je to můj "must have" kousek. Deodorant je bez hliníkových solí, přesto krásně chrání před nepříjemným zápachem a i se s ním méně potím. Parfemace je svěží, neutrální, mýdlová, nepřebije tak Váš oblíbený parfém. Musím do drogerie pro další balení. 

Bourjois CC krém (recenze)
Krém lehce sjednotí a projasní pleť. Na pleti není téměř vidět. Krém neucpává póry, ale trochu zvýrazňuje suchá místa. S odstupem času bych si teď už další balení asi nekoupila. Není špatný, ale na trhu jsou lepší alternativy. 

Dermacol satin base (recenze)
Bázi pod make-up používám jen málokdy. Pod make-up raději používám nějaký pleťový krém nebo sérum. Tuhle bázi jsem si ale naprosto zamilovala jako bázi pod oční stíny a jinou už víceméně ani nepoužívám. Krásně udrží oční stíny na víčku celý den. Rozhodně doporučuji, já už mám doma další balení. 

Yves Rocher šampon pro suché vlasy (miniatura)
Z malého vzorečku, který jsem použila asi třikrát těžko soudit, jaký šampon je. Byl krémový a příjemně, přírodně voněl. 

1 komentář:

Děkuji za každý Váš komentář.