beautylifebyhana: Borotalco Invisible bez hliníkových solí

pátek 8. února 2019

Borotalco Invisible bez hliníkových solí

Cestu k přírodnějším deodorantům, deodorantům bez hliníkových solí, jsem si hledala poměrně dlouho. Vyzkoušela jsem různé antiperspiranty, které hliníkové soli obsahují i deodoranty bez obsahu těchto solí. Driák ve formě Rexony Maximum Protection mám stále doma v zásobě a na dny, kdy potřebuji mít stoprocentní jistotu, jej zatím používat budu. Nicméně už delší dobu se peru se špatným pocitem, když téměř denodenně nanáším do podpaží něco, co zabraňuje pocení. Výzkumy, které poukazují na nežádoucí vliv hliníkových solí, nemusím asi ani zmiňovat. Proto jsem začala v regálech drogerií hledat deodoranty bez hliníkových solí, které by zabránili nepříjemnému zápachu. Dnes Vám představím jeden z mých favoritů, a to Borotalco Invisible



Podle kulatého balení by se dalo usuzovat, že se jedná o kuličkový deodorant, ale je to tuhý deodorant, který připomíná tvarem kuličku. Konzistence je na pomezí tuhého a gelové deodorantu. Aplikace je velmi příjemná, deodorant je tak akorát tuhý. Parfemace je jemná, nevtíravá, svěží, lehce mýdlová. Deodorant slibuje nezanechání skvrn na bílém a černém oblečení, což také plní. Deodorant používám už více jak dva měsíce a jsem s ním velmi spokojená. Na rozdíl od dříve vyzkoušených deodorantům, mám s tímto pocit, že se i méně potím. Samozřejmě pocení nezabrání, což jsem ale ani neočekávala, když je bez hliníkových solí. Navíc to pro tělo není přirozené, a když se nepotíte v podpaží, musíte se zákonitě potit více někde jinde. Používám jej v kombinaci s deodorantem ve spreji a běžné dny zvládá naprosto ukázkově. 



Pokud stejně jako já hledáte deodorant bez hliníkových solí, který zabraňuje nepříjemnému zápachu a nedělá skvrny na oblečení, vyzkoušejte tento. Ještě donedávna jsem si myslela, že budu muset používat pořád jen antiperspiranty s hliníkovými solemi...

Celkové hodnocení:  (4/5)


Dáváte si pozor na hliníkové soli v kosmetice? 

3 komentáře:

  1. Značka mě láká, ale ještě jsem nic nezkoušela. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám někdy špatné svědomí, když použiji "driák" od Rexony. Už jsem hledala něco šetrnějšího, dokonce i přírodního a nic tak nezabíralo. Borotalco jsem ještě nezkoušela, tak se na něj v drogerii podívám.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přírodní deodoranty na mě také nějak nefungují, spíše je to ještě horší, než kdybych nepoužila vůbec nic... Borotalco mi vyhovuje moc, pocení samozřejmě nezabrání, ale zápachu ano. Snad Ti také bude vyhovovat.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.