beautylifebyhana: Otestováno: suché šampony

středa 15. listopadu 2017

Otestováno: suché šampony

Bez suchého šamponu si už pomalu ani nedovedu představit fungovat. Znáte to, večer přijdete domů utahaní a jste schopní dát si jen rychlou sprchu. Představa mytí vlasů a následného fénování je nad vaše síly. Ráno však vaše vlasy nevypadají zrovna svěže... Přesně pro takové účely je dobré mít doma suchý šampon. Není však sucháč jako sucháč. Který vyhrál u mě? 


Na trhu je možné sehnat celou řadu suchých šamponů levnějších i dražších značek, v sypké nebo sprejové variantě. Když jsem byla malá, pamatuji si, jak mamka měla sypký suchý šampon od Alpy (pozn. vyrábí se dodnes). I ten jsem párkrát použila a byl vcelku účinný, ale nepraktický na použití a navíc dělal bílý povlak na vlasech. Od té doby ale už uplynula pěkná řádka let. Dost ale vzpomínek, řekneme si něco o mnou aktuálně vyzkoušených šamponech. 


Testování jsem podrobila dvě značky. Legendární a u mě už známou značku Batiste a relativně nový sucháč Got2b. Jak si oba šampony vedly? A který z nich vyhrál?


Začneme nováčkem Got2b Fresh it Up, který mám ve verzi extra fresh. Šampon má osvěžující citrusovou parfemaci. Vlasy obstojně zbaví mastnoty a dodá jim i objem. Na vlasech nezanechává bílý film. I po vyčesání cítím, že jsem suchý šampon použila. Mínusem oproti Batiste je i to, že jsem po použití tohoto šamponu měla suchou pokožku hlavy a objevilo se mi i pár lupů. S ohledem na to, že jsou oba cenově srovnatelní, znovu bych si Got2b nekoupila. 


Mojí stálicí v balíčku poslední záchrany je suchý šampon Batiste. Mám už několikáté balení a jen tak ho nedám z ruky. Vyzkoušela jsem různé varianty, teď zrovna verzi naughty, která má sladší lehce těžší parfemaci. Vůně mě zaujala. Šampon stejně jako ostatní Batiste vlasy odmastí a dodá jim objem. Po vyčesání ho ve vlasech nevnímám. Na vlasech nedělá bílé stopy

V souboji u mě vyhrál sucháč Batiste. Pokud chcete stejně jako já mít doma nějaký suchý šampon, který Vás v nouzi zachrání, tak určitě vyzkoušejte Batiste. Vybrat si můžete z nepřeberného množství variant. 

Zkoušely jste různé značky suchých šamponů? Jaký nejvíce vyhovuje Vám?

4 komentáře:

  1. Já jsem jiné suché šampony, než Batiste nezkoušela :))

    OdpovědětVymazat
  2. Na ten suchý šampon od Alpy si pamatuji, byl to můj první a po něm jsem si dlouho žádný jiný nekoupila, protože to byla hrůza. Potom jsem ale vyzkoušela Batiste a ten si kupuji stále dokola. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, byl to prášek, který ze mě udělal šedovlásku... :D

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.