beautylifebyhana: La Roche-Posay jemný čistící krém

úterý 28. srpna 2018

La Roche-Posay jemný čistící krém

V dnešní recenzi Vám představím novinku pro citlivou pleť od La Roche-Posay. Díky Lekarna.cz jsem měla možnost vyzkoušet další produkt od této lékárenské značky. S výrobky La Roche-Posay jsem byla doposud spokojená, proto jsem se těšila na testování nového čistícího krému z řady Toleriane. Stojí za vyzkoušení?  


Čistící krém Toleriane je určený pro citlivou pleť, obsahuje termální vodu, je bez mýdla, parfému a konzervantů. Pokud tedy trpíte na citlivou pleť, zbystřete. Já vyloženě citlivou pleť nemám, ale čas od času pociťuji na pleti pnutí, zarudnutí, zkrátka necítím se úplně ve své kůži. A samozřejmě mám ráda pečující přípravky, které jsou k pleti šetrné a dopřejí ji potřebnou hydrataci. Čistící krém pomáhá pleti udržovat přirozenou ochranou bariéru. Balení je klasické plastové a poměrně velké (200 ml). Čistící krém má gelovo-krémovou konzistenci a je na pleti velmi jemný. Pění jen velmi jemně, připomíná mi konzistencí pleťové mléko. Pleť jemně odlíčí a vyčistí. Po smytí není pleť podrážděná.





Více se o čistícím krému můžete dočíst zde. Já jsem s ním spokojená a pokud máte citlivou pleť mohl by se Vám zamlouvat. Myslím, že já ho ocením zejména v chladnější části roku, kdy má pokožka bývá vysušená mrazem a větrem.   


Celkové hodnocení:  (4/5)


Máte nějaký svůj oblíbený čistící krém/gel? 

2 komentáře:

  1. S čistícími krémy ještě zkušenost nemám, ale velmi jsem si oblíbila pěny. Akorát používám čistící pěnu od Weledy.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Čistící pěny mám také ráda, vyhovovala mi třeba pěna od Alverde.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.