beautylifebyhana: Aussie kondicionér v pěně a suchý šampon

středa 7. března 2018

Aussie kondicionér v pěně a suchý šampon

Zatímco suchý šampon je na trhu už řadu let, kondicionér v pěně je žhavou novinkou ve vlasové péči. Je určen zejména pro jemné vlasy, které klasický kondicionér zbytečně zatěžuje. Jelikož sama mám vlasy, které jsou jemné a rychle se mastí, neváhala jsem a tuto novinku společně se suchým šamponem, který mi doma nikdy nesmí chybět, vyzkoušela. Jak si oba produkty od Aussie vedly? Čtěte dál.



Tak schválně, s čím máte spojenou značku Aussie? Já rozhodně s jejich nezaměnitelnou žvýkačkovou vůní. Ani tento kondicionér není výjimkou a typicky sladce žvýkačkově voní. Kondicionér je z nové řady „Pure Locks“, která je obohacena o výtažky z švestky kakadu a australského citrusu a je plná antioxidantů. Je určena pro oživení unavených vlasů. Balení je plechové a celkově i dávkováním připomíná pěnové tužidlo. Kondicionér je potřeba nejprve protřepat a poté vymáčknout malé množství. Kondicionér totiž ihned zvětší objem, tak jak jste zvyklé u pěnového tužidla, takže stačí opravdu málo. Aplikace na vlasy je velmi příjemná a snadná. Kondicionér nanášejte po celé délce vlasů. Vlasy jsou po použití mnohem více nadýchané, nejsou ztěžklé, jak se mi stává s klasickým kondicionérem, a tak jsem jej raději používala jen do délek, což ale není správné, protože vlasy je potřeba vyživovat už od kořínků. Jako bonus jsou vlasy i krásně provoněné.


Pokud máte jemné vlasy a bojíte se používat klasický kondicionér, protože máte po jeho použití vlasy zplihlé, tak mrkněte na tuto novinku. Za sebe můžu jen doporučit a chválím nápad na odlehčenou verzi kondicionéru.


Suchý šampon měl těžkou výchozí pozici, jelikož můj oblíbený od Batiste zatím žádný jiný nepřekonal. Verze Boost me up! je určena pro jemné a zplihlé vlasy. Šampon je stejně jako kondicionér v plechovém obalu s jemným rozprašovačem, který je lepší než u Batiste. Před použitím je nutné šampon řádně protřepat. Parfemace je na můj vkus docela dost silná a není mi moc příjemná. Z vlasů je cítit poměrně dost dlouhou dobu. Šampon nezanechává viditelný bílý povlak, ale vlasy jsou po použití matné a lehce jakoby nalakované. Tento suchý šampon tedy zastane i funkci laku. Pocit po použití mi není moc příjemný, zkrátka celý den vím, že jsem suchý šampon použila. Vlasy se i hůře rozčesávají. Důležitou funkci, tedy zbavení vlasů mastnoty, plní dobře, ale vlasy nejsou hezky nadýchané a svěží tak, jak bych si představovala. Vlasy po aplikaci dobře drží tvar. 


Ani suchý šampon od Aussie se bohužel náhradníkem Batiste nestane. Vlasy zbaví dobře mastnoty, ale s výsledným efektem spokojená nejsem.


Zaujala Vás novinka v podobě pěnového kondicionéru?

6 komentářů:

  1. Pěnový kondicionér může být super, takže proč ne. :-))
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Co mě od koupi těchto produktů odrazuje je žvýkačková vůně.


    everyday-lifecz.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám s touto značkou bohužel špatnou zkušenost a tak se k ní neplánuju nikdy vracet:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.