beautylifebyhana: Flormar Black Dot BD04

pátek 5. září 2014

Flormar Black Dot BD04

Zdravím všechny čtenářky!

V dnešním lakovacím postu bych Vám ráda představila netradiční lak od značky Flormar. O značce Flormar jsem donedávna pouze četla vesměs pochvalné recenze, takže když mi přišla nabídka na spolupráci s e-shopem Ráj nehtů, neváhala jsem a vybrala si právě lak od této značky. Vybrala jsem si lak Black Dot v odstínu BD04. Je to lak s černými šestiúhelníky a malinkatými černými tečkami. 


Samotný lak je světle modrý, lehce do šeda, na nehtech ve dvou vrstvách trochu tmavší než v lahvičce. Štěteček je kulatý a tenký, takže se dobře nanáší až ke kůži, ale je potřeba vícekrát přejet, abyste nalakovali celý nehet. Krytí: V jedné vrstvě kryje velmi málo, ve dvou už je ale barvička pěkná (viz foto). Lakuje se malinko hůře, než jednobarevné laky, protože musíte dávat pozor na rozmístění černých šestiúhelníků. Schnutí je trochu pomalejší, alespoň půlhodinku ve dvou vrstvách je mu potřeba dát. Výdrž: na nehtech vydrží bez známky odření a odloupnutí 2 dny (bez topcoatu), poté se lehce ošoupají špičky, ale bez problémů se dá nosit cca 4 dny. 



Pro mě je lak zajímavým zpestřením mé sbírky laků a uvažuji, že si v budoucnu koupím ještě odstín BD03.

Lak můžete zakoupit celkem v pěti odstínech na e-shopu rajnehtu.cz. Na e-shopu naleznete nejen laky na nehty, ale všelijaké pomůcky na úpravu a zdobení nehtů a něco málo i z dekorativní kosmetiky. Balíček mi dorazil v pořádku do druhého dne, precizně zabalený v krabici.


Jak se Vám lak líbí? Co vy a laky na nehty od značky Flormar?


PS: děkuji e-shopu Ráj nehtů za poskytnutí laku k recenzi 

9 komentářů:

  1. Já jsem si ještě žádný lak od Flormaru nepořídila, ač jsem to měla mnohokrát v plánu. Lákají mě zejména matné odstíny. Ale celkem mě odrazuje cena. :-/ Třeba někdy změním názor (nebo zbohatnu :D ) a něco také ukořistím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Článek o matném laku od Flormaru také připravuji. Brzy se můžeš těšit na fotky! ;-)

      Vymazat
  2. Tuto značku bohužel neznám, ale mrknu se... Moc se mi tento lak líbí ! :-)
    Měj se :-))
    skills-of-art.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá moc dobře! :) Flormar mají u nás v Tetě, ale nějak jsem od něj ještě nic nevyzkoušela.

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. ty jo, krasny... sice ted laky nepotrebuji, ale tenhle je uzasny

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji všem za milé komentáře ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Hanďo, lak vypadá naprosto úžasně. Od Flormaru jsem ještě žádný neměla, takže na mě teprve čekají :) Navíc máš hezky tvar nehtů.....a to se pak laky nocí jedna báseň :)
    Snad se nebudeš zlobit, že jsem Tě nominovala do TAGu. Mrkni, prosím, na http://salek-snu.blogspot.cz/2014/09/liebster-award-tag.html , tam je více info. Těším se, že se připojíš.
    Krásný den...Kat....

    OdpovědětVymazat
  7. Od Flormalu jsem měla zatím jeden neonově oranžový lak a někdy dokázal vydržet i týden, což bylo fajn. Tady na tom modrém se mi líbí ty přidané ozdůbky. Ale vypadá to dost pracně :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že dá trochu práce, aby byly puntíky smysluplně rozmístěné... Jinak je ale fajn a hlavně je to zase trochu jiný lak než ostatní. :o)

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.