beautylifebyhana: Nivea Aqua sensation

úterý 28. ledna 2014

Nivea Aqua sensation

Hezké odpoledne, milé dámy,

dnes jsem se rozhodla Vám poreferovat o mých zkušenostech s očním krémem Aqua sensation od značky Nivea. Tento krém už nějaký ten pátek používám, tudíž je ta pravá chvíle na recenzi. Tento krém je můj druhý oční krém, který jsem vyzkoušela. A jak jsem s ním spokojená?


Krém je určený pro normální až smíšenou pleť. Po vyndání z krabičky mě upoutalo pěkné, roztomile malé, skleněné balení. To se Nivei opravdu povedlo. Někomu by možná mohlo vadit, že krém je v kalíšku a ne v hygieničtější tubě. Mě osobně nevadí ani jedna varianta. Krém příjemně nevtíravě voní, řekla bych slaběji než klasická Nivea. Krém je řidší konzistence, dobře se roztírá a vstřebává. Nanést ho stačí opravdu malinko. Hydrataci, což je to hlavní, co jsem od něho očekávala, zvládá velmi dobře. Nicméně mi teď v mrazivých dnech připadá, že bych potřebovala ještě o chlup větší hydrataci. 


Krém používám ráno i večer. A po pravidelném používání je oční okolí jasnější a jemnější. 

Nevím zda se krém ještě vyrábí, jelikož na oficiálních stránkách Nivei jsem ho už nenašla, nicméně v některých drogeriích se s ním ještě setkáte. Já ho kupovala v DM při akci 50 % na výrobky Nivea a vyšel mě na necelou 100 korunu. 

Celkově jsem s krémem velmi spokojená. Nicméně mé oční okolí by sneslo i o něco větší hydrataci. Proto dávám o srdíčko méně. 

Celkové hodnocení: (4/5)



Máte nějaký svůj oblíbený oční krém, nebo po něm stále pátráte?

2 komentáře:

  1. Vypadá dobře, já žádný oční krém nevlastním, ale taky bych ráda nějaký zkusila:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě nějaký zkus, tento můžu doporučit, nebo pokud máš ráda voňavé krémy, tak bych Ti doporučila sérum od Nonique, to bylo také moc fajn. recenze http://mojekosmetika.blogspot.cz/search/label/Nonique

      Já jsem dřív také oční krémy nepoužívala, ale teď už si to bez nich neumím představit ;-)

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.