beautylifebyhana: Summer favorites 2013

středa 7. srpna 2013

Summer favorites 2013

Hezký večer,

dnes bych Vám ráda představila moje oblíbence pro letošní léto. Jsou to produkty především pečující kosmetiky, nicméně i pár je z oblasti dekorativní kosmetiky. Přiznám se, že dekorativní kosmetiku během parných letních dní (a že jich letos bylo a ještě bude) moc nepoužívám. Když jdu ven, tak víceméně použiji pouze pudr, lesk na rty nebo balzám a řasenku. To je takové minimum v opravdu horkých dnech. Nanášení make-upu, stínu apod. mě nebaví, jelikož se Vám stejně vše rozteče... Zajímalo by mě, jak jste na tom v létě s kosmetikou vy. Líčíte se stejně jako jindy, nebo přes léto make-up moc neřešíte?


Vybrala jsem pár produktů, jenž jsem si letošní léto oblíbila a používám je pravidelně. 
  


Začneme s produkty dekorativní kosmetiky. V této kategorii je pro mě naprostou nezbytností pudr. Zůstala jsem u svého oblíbeného od Rimmelu Stay matte v odstínu 003 peach glow. V horkých dnech Váš obličej sice nezmatní na celý den, přepudrování je nutné, ale i tak je skvělý. Je o něco tmavší než jeho transparentní kolega, ale pokud nejste extra opálené, tak je barva tak akorát (možná by moje pleť snesla i trochu tmavší odstín). Pro mě se stal tento pudr stálicí a jen tak ho z ruky nedám.

Další věc, která je pro mě v létě nezbytná, je balzám s ochranným faktorem. Mám ráda ten od Sundance s ochranným faktorem 20, ale ten mi minulý měsíc došel, tak teď používám balzám od Astridu. Je trochu měkčí konzistence, ale jinak je také dobrý. (recenze)

Laky na nehty na rukou v létě hodně střídám, ale na nehty u nohou jsem si toto léto oblíbila lak od miss sporty v odstínu 313. Je to taková tmavě fialová barva s odleskem. Lak má plochý štěteček, se kterým se snadno lak nanáší. Rychle schne a výdrží dlouho bez známek odlupování a odření. 


Po ruce nesmí chybět ani voňavka. Nejčastěji teď používám Scentini plum twist od Avonu. Krásně sladce voní, ale není to taková ta přeslazená vůně. Uznávám, že je to spíše vůně pro mladší ročníky, ale mně je příjemná. Kromě vůně se mi na ni líbí, že vůně vydrží dlouho vonět. (recenze)

Další věc od Avonu, kterou teď v létě používám více než kdy jindy, je hydratační sprej s aloe vera a makadamovým olejem. Používám ho tehdy, pokud mám pocit, že moje vlasy potřebuji zavlažit. Pro osvěžení vlasů je dobrý a navíc Vám vlasy příjemně navoní. Jak už jsem psala dříve, není to něco, co byste nutně musely mít, ale teď v létě se něco na osvěžení vlasů hodí. Alespoň mám dobrý pocit, že nejsou tolik zatěžovány.

A důležitá je samozřejmě i ochrana před sluncem. Nejlepší opalovací krém, jenž jsem zatím vyzkoušela je tento od Nivei, a to proto, že nezanechává mastný film. Samozřejmě Vás i dobře ochrání proti UVA a UVB záření. Ochranný faktor 20 je v našich podmínkách i pro mou světlou pleť dostačující. Škoda toho alkoholu. Chtěla bych také vyzkoušet letošní novinku chladivý neviditelný sprej, ale tu si nechám asi až na příští rok, letos už bych ji nevypotřebovala. (recenze)



Skvělé osvěžení ve sprše mi zajistí Dermacol sprchový gel vodní meloun. Pokud máte rády meloun, nebo lépe jste měly v dětství rády žvýkačky s melounovu chutí (přesně tak jak voněly žvýkací melounky, tak totiž voní tento gel), tak si tento gel zamilujete stejně jako já. Pro mě je to osvěžující vůně a co se týče funkcí sprchového gelu, tak to co by měl splňovat sprchový gel, to splňuje i tento. V poslední době mám pro sprchové gely Aroma Ritual slabost. :)


A posledním pomocníkem na léto se stal chladivý gel na nohy od Baley. Gel obsahuje mátový olej, mentol a eukalyptus díky čemuž způsobuje chladivý pocit. Nanesení na nohy je potřeba trochu natrénovat, jelikož je gel trochu řidší. To mi na něm trochu vadí. Gel má namodralou barvu a opravdu splňuje, co slibuje. Pokud Vás pálí v létě chodidla, tak po něm určitě koukněte. Tenhle gel Vám je krásně zchladí a zklidní po dni namožená chodidla. 


Jací jsou Vaši letní pomocníci?

3 komentáře:

  1. MELOUN miluji tu vůni !!!!!!!!!!!!ten musím mít !!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ten melounový vypadá vážně skvělě
    http://xoxolucyfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě ho vyzkoušejte je skvělý!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.