beautylifebyhana: Co skrývala růžová taštička

sobota 24. srpna 2013

Co skrývala růžová taštička

Hezkou sobotu, milé dámy,

dnes bych Vám ráda ukázala, co jsem si objednala od Dermacolu. Možná jste stejně jako já využily týdnu slev, který probíhal na e-shopu. Každý den byly zlevněny vždy dva nejprodávanější výrobky. Slevy byly opravdu krásné a já neodolala. A co jsem si tedy objednala?


Využila jsem slev v pondělí. V pondělní akci byla ve slevě řasenka imperial, kterou běžně na e-shopu koupíte za 229 Kč a v akci byla za krásných 99 Kč. Dále jsem do košíku přihodila novinku z řady Aroma Ritual černá třešeň. Tělové mléko i sprchový gel byly v sadě za cenu tělového mléka - 99 Kč. Nakonec jsem ještě vybrala neonový lak na nehty, po dlouhém vybírání jsem nakonec zvolila odstín č. 8 Navy. A jako dárek k nákupu jsem dostala lak na nehty One Coat v odstínu 115. A jak je tradicí, přibaleny byly i nějaké vzorečky.


Využily jste také akčního týdnu? Co jste si objednaly?

6 komentářů:

  1. to telove mlieko musi krasne voňať:))
    www.aj-ro-na.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. voní opravdu krásně, ale u sprchového gelu je vůně intenzivnější :)

      Vymazat
  2. to vypadá dobře :) Tělové mléká mám moc ráda :)
    http://petrusha1992.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. ja ani neviem, ze akcny tyzden maju :) ale mas super veci!


    Inak uz len posledne 4 dni WELEDA giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Ty aroma ritual miluju melounové! :)

    Chtěla bych tebe a tvé čtenáře pozvat k sobě na blog, kde právě probíhá giveaway na tém back to school :) Budu ráda, když se zúčastníte! :)

    http://tereziiestaysalive.blogspot.cz/2013/08/ready-for-school.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.