beautylifebyhana: Linky Calm (klid)

neděle 18. srpna 2013

Linky Calm (klid)

V září minulého roku jsem měla to štěstí a vyhrála jsem tekuté oční linky značky Lush v odstínu Klid (azurově modrá barvička). Linky jsou mojí první zkušeností s touto ručně vyráběnou kosmetikou. Z různých stran jsem zrovna kladné hodnocení této dekorativky neslyšela. A jak jsem s nimi spokojená já?


Lush nabízí oční linky v rozmanitých barvičkách a ve dvou variantách (roztíratelné a neroztíratelné). Azurový odstín se vyrábí ve formě roztíratelných linek, což znamená, že ihned po aplikaci na oční víčko nezasychají a je možné je rozetřít na celé oční víčko. Osobně preferuji pouze linku bez rozetření. 


Barvička se mi líbí, ale spíše tak na oblečení nebo nějaké věci.  V podobě linek se k mým očím a světlé pleti moc nehodí, je dost výrazná. Linky mají dobrou konzistenci a dobře se nanášejí prostřednictvím úzkého štětečku, který je přímo ve víčku. Co mi však na linkách vadí, je, že se během dne obtiskují na horní část víčka, a to i přesto, že už jsou zaschlé. O to rozhodně žádná nestojíme. Tím samozřejmě ztrácí na intenzitě a nevypadá to vůbec hezky. Další problém nastává při odlíčení. Dostat je dolů je také trošku problém, hlavně v blízkosti řas, ale nakonec je dolů dostanete, to se nebojte. :D

V nanášení tekutých linek jsem úplný začátečník, takže mě omluvte křivou linku.




Už vzhledem k cenové relaci jsem od nich očekávala daleko víc. Zklamala mě především výdrž očních linek. Barva pro mě také není to pravé ořechové. Proto hodnotím pouze jedním srdíčkem. A Vám je také zkoušet nedoporučuji.

celkové hodnocení:   (1/5) 


Linky o velikosti 5 ml pořídíte za 465 Kč.


Máte zkušenosti s výrobky značky LUSH?

4 komentáře:

Děkuji za každý Váš komentář.