beautylifebyhana: Péče o nehty s Weledou

sobota 16. ledna 2016

Péče o nehty s Weledou

Hezký den, milé čtenářky,

v dnešní recenzi bych se ráda věnovala dvěma novinkám v péči o nehty od Weledy, které si určitě zaslouží svou pozornost. Přiznám se, že jsem se dříve péči o nehty nějak zvlášť nevěnovala (jsem v tomto trochu lenoch). Mám poměrně suché ruce (hlavně teď v zimě), takže si často mažu ruce krémy, ale speciální péči o nehtovou kůžičku a nehty jsem se nikdy nevěnovala. 


Nová sada péče o nehty obsahuje olejovou tužku na zjemnění nehtové kůžičky a vyživující olej na nehty a nehtovou kůžičku v tužce. Oba výrobky jsou obohaceny o bio olej z granátového jablka, který má regenerační a vyživující účinky. Pokud jste se doteď děsily různých udělátek pro úpravu nehtové kůžičky, tak by tento problém mohla vyřešit tato sada. Úprava nehtů jde s těmito produkty raz dva. ;)


Olejová tužka je určena na změkčení přečnívající nehtové kůžičky, což usnadňuje její odstranění. Tužka má tvrdší zkoseně sestřižený hrot, který je napuštěný v olejíčku. S tvrdostí, resp. s ostrostí hrotu jsem měla ze začátku trochu problém, chce to se naučit s tužkou pracovat, ale potom už šlo vše hladce. Tužka funguje opravdu jak má, změkčí nehtovou kůžičku a tu pak snadno zatlačíte. I když jsem doteď péči o kůžičku zanedbávala nebyl problém ji zatlačit. Díky snadnosti odstranění s touto tužkou jsem se naučila o kůžičku pečovat téměř pravidelně. Stačí pár minutek třeba před spaním a máte zaručené pěkné nehtové okolí. Balení obsahuje i tři náhradní hroty, takže Vám tužka dlouho vydrží. Složení je čistě přírodní, takže se nemusíte bát žádného chemického mixu. Olejíček navíc moc příjemně voní. Pokud s péčí o nehtovou kůžičku chce začít a bojíte se dřívka, tak je tento výrobek právě pro Vás.

Jak používat? 
Tužku je možné používat i pokud máte právě nalakované nehty. Tužku používám na celou plochu přečnívající nehtové kůžičky, nechám chvíli působit a potom pomalu a jemně pomocí hrotu zatlačím kůžičku směrem k nehtovému lůžku. Kůžička díky změkčení olejem lze snadno zatlačit. Tužku používám cca 1krát týdně. 

Cena za 3 ml je 289 Kč, což je poměrně vysoká cena, ale tužku už používám cca dva měsíce a stále je tam olejíčku dost. 


Celkově jsem s produktem spokojená, jedinou výtku mám k aplikátoru, který je trochu ostrý. Funkčnost produktu je ale skvělá a pokud Vás neodradí vyšší cena, tak ho vyzkoušejte.

Celkové hodnocení: (4/5)



Olejíček slouží k intenzivní péči a ochraně nehtů a nehtových kůžiček. Dodává nehtům potřebné živiny. Do tohoto olejíčku jsem vkládala velkou naději a nezklamal mě. Olejíček není úplně olejíček v pravém slova smyslu, ale spíše máslíčko, což je velmi praktické. V horní části tužky najdeme otočné kolečko, kterým stačí pootočit a olejíček se dostane na štětinky štětečku. Štětečkem se snadno nanáší "olejíček" na nehty je jejich okolí. Olejíček se do kůžičky hezky vstřebá a nehtové okolí zjemní a vyživí. Vůně je opět velmi příjemná. Pokud trpíte na suché nehtové okolí nebo záděry, bude tento výrobek pro Vás výborný pomocník. Z tohoto produktu jsem opravdu nadšená a pořídím si ho znovu. Krásně hydratuje nehtové okolí a zabraňuje častému tvoření záděr.  

Jak používat? 
Pomocí štětečku nanesu na nehty a nehtové okolí olejíček. Používám ho nepravidelně cca 2 krát týdně, ale můžete používat podle potřeby i každý den. 

Běžná cena za 2,2 ml je 259 Kč, nyní pořídíte v akci na Lekarna.cz


Pokud trpíte na suché nehtové okolí nebo na záděry, pak Vám tento produkt doporučuji všemi deseti, vlastně pěti. :D

Celkové hodnocení: (5/5)


Pečujete o své nehty a nehtovou kůžičku? 

7 komentářů:

  1. Tak vidím, že jsi s produkty také moc spokojená, já na ně nedám dopustit a až mi dojdou hned kupuji nové, zvlášť změkčující tužku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Musím přiznat, že o nehtovou kůžičku pečuju jedině krémy na ruce, nic zvláštního na ni nemám. V zimě by se ale určitě něco šiklo. Zajímalo by mě, jestli jsi si výrobky koupila nebo dostala k recenzi. Dost blogerek teď Weledu dostává k testování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem doteď používala pouze krémy. Produkty jsem dostala k recenzi od Lekarna.cz, za což jsem moc ráda, protože bych si asi takových produktů nevšímala a to by byla škoda.

      Vymazat
  3. Ja som takéto "pero" videla od Alverde a rozmýšľala som nad nim, lebo nejako sa o kožu okolo nechtov nestarám a pri tmavých lakoch to dosť vidno. Weledu som u nás nevidela.
    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Alverde jsem ho také viděla, ale zkušenost s ním nemám. U tmavších odstínů laků se péče o nehty a kůžičku pozná.

      Vymazat
  4. Já jsem používala olejíček v podobě laku na nehty. A byla jsem celkem spokojená, značku už nevím. Záděry se mi v poslední době dělají poměrně hodně. Tato tužka vypadá zajímavě.
    jennytailor

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.