beautylifebyhana: Kandidátka na nejlepší micelárku: Bioderma Sensibio?

sobota 30. ledna 2016

Kandidátka na nejlepší micelárku: Bioderma Sensibio?

Krásnou sobotu, milé čtenářky,

v dnešní recenzi bych Vám chtěla přiblížit můj názor na slavnou a troufám si říct vůbec nejoblíbenější micelárku, tedy micelární vodu Bioderma Sensibio H2O. O této micelárce jste už určitě četly mnoho, je v blogerském světě opravdu profláklá a většina blogerek ji miluje. Co na ni říkám já?


Micelární voda je určena pro citlivou pleť. K pleti je opravdu jemná, nikterak ji nedráždí, ani v oblasti očního okolí. Obal micelárky je jednoduchý, ale naprosto praktický. Otvor pro dávkování je ideálně velký, takže na odličovací tamponek nalijete akorát potřebné množství. Micelárku mám ve velkém 500 ml balení, které vydrží opravdu nadlouho. Používám ji od září, tzn. cca 5 měsíců a teprve teď budu na dně. I po téměř půlročním otevření není z micelární vody nic cítit (žádná plíseň jako u té od L´Oréal). 

Odličování: Make-up odlíčí výborně i s očním makeupem si umí snadno poradit, i přesto ale upřednostňuji dvoufázové odličovače, které díky olejové složce snadno rozpustí oční líčení. Když jsem ji na odličování očí používala, nikterak mě nedráždila, ani nepálila. Pleť po použití není vůbec vysušená a je připravená na další péči. 


Složení je bez parabenů a parfemace.


Celkově hodnotím micelárku za velice povedenou, kterou si ráda koupím znovu a pokud jste ji ještě nezkoušely, mohu Vám ji doporučit. Já si zase počkám na nějakou dobrou akcičku a pořídím si ji pak do zásoby. ;) Odličuje na jedničku! 

Pokud byste chtěly raději něco dostupnějšího, pak Vám mohu doporučit micelárku Garnier, s tou jsem byla také velmi spokojená a řadila bych ji na druhé místo za Biodermu.  

Celkové hodnocení:   (5/5)


Cena se pohybuje okolo 500 Kč, ale v častých akcích se dá sehnat i za polovinu. 


Jaká je Vaše oblíbená micelární voda?

8 komentářů:

  1. Jsem asi jediná, komu tato voda nevyhovuje. Měla jsem po ní na tváři rudé fleky a navíc to pěkně štípalo:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí. Já s ní problém nemám, vůbec mě nedráždí ani neštípe.

      Vymazat
  2. Já jí spotřebovala litry. A pak mě najednou začala řezat v očích. Teď jsem si koupila na odličování obličeje tu růžovou od Garnieru a přijde mi úplně stejná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta růžová od Garnier mi přišla taky hodně podobná.

      Vymazat
  3. Taky jí miluji spolu s mickou od LaRochePosay je to nej a ještě pak Derma Calm od Ericson Laboratoire,ale ta je extra drahá cenově,ale taky super.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem Biodermu ještě nezkoušela. Věřím tomu, že je super, ale jelikož mi vyhovují o dost levnější Dermacol nebo Garnier, tak jsem zatím nějak neměla důvod ji pořizovat :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  5. Ja pouzivam zelenou, ta je tez bozi! :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.