beautylifebyhana: Začínáme... lesky na rty

středa 25. července 2012

Začínáme... lesky na rty

V úvodu bych Vás chtěla přivítat na mém novém blogu, který budu věnovat recenzím kosmetiky, kterou jsem odzkoušela na vlastní kůži. V části "O MNĚ" si můžete přečíst, jakou mám pleť, pokožku, vlasy...  Doufám, že se Vám mé recenze budou líbit a budou pro Vás přínosné. Budu ráda za každou zpětnou vazbu. 

Tak jdeme na to. Řeč bude o lescích na rty od třech různých značek. Jedná se o produkty spíše té levnější kosmetiky. Osobně nemám ráda pocit suchých rtů, proto mám vždy po ruce lesk nebo balzám. Lesky v tomto balení jsou ideální na cestování, do kabelky - rozhodně nikde nevytečou a jejich aplikace je snadná. 


1. Miss sporty, 2. Essence, 3. Oriflame




1. Miss sporty Fabulous Sorbet 003 Poppy (10 ml) cena 49 Kč


Konzistence tohoto lesku je spíše řidší, proto na rtech nevydrží moc dlouhou dobu oproti ostatním dvěma recenzovaným. Vůně mi taktéž nepřipadá nikterak vábná. Neobsahuje třpytky, je lehce zabarven dorůžova. Jediné výhody jsou, že nelepí a vytváří přirozenou barvu rtů.  




Celkové hodnocení:     (2/5)    
                                                                   



2. Essence glossy lipbalm pink dragonfruit brillant à lèvres (8,5 ml) cena 30 Kč (DM) 


Patří k mým oblíbeným leskům. Dodává rtům příjemnou barvičku. Obsahuje drobné třpitky zvýrazňující lesk rtů. Jeho konzistence je hustší, mírně lepivá, ale není to tak strašné. Sladce voní. Vydrží na rtech poměrně dlouhou dobu. Je to skvělý výrobek vzhledem k jeho ceně. Nečekala jsem takovou kvalitu. 




Celkové hodnocení:        (4/5)





3. Oriflame gloss booster pear (12 ml) cena 149 Kč (koupeno ve slevě 45 Kč)




Za původní cenu 149 korun bych si tento lesk určitě nekoupila, ale protože byl ve slevě, tak jsem si řekla, že ho vyzkouším. Na můj vkus je až příliš lepivý, což mi není příjemné. Konzistence je hustá - špatně se nanáší. Velikou výhodou tohoto lesku je výdrž, na rtech vydrží opravdu dlouho. Vůně je také příjemná. Jelikož je průhledný dodá rtů pouze lesk, nikoliv nepřidá rtům barvu. 



Celkové hodnocení:     (3/5)       


Jaké lesky máte rády vy? 

1 komentář:

  1. http://e-skola.sweb.cz/vs_po_P.html
    Hádej, které slovo myslím. Jinak máš prima blog, recenze jsou čtivé.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.