beautylifebyhana: Rimmel Stay Matte make up a pudr

sobota 28. července 2012

Rimmel Stay Matte make up a pudr

Hezké odpoledne, 

dneska bych se s Vámi chtěla podělit o můj názor na make up a pudr Stay Matte od značky Rimmel London. Na tyto výrobky jste už jistě četly spousty recenzí. Především pudr je velmi vychvalovaný. I já se přidávám k zástupu těch, kteří jsou s tímto produktem velmi spokojené. Pudr jsem objevila čistě náhodou a tak moc jsem si ho zamilovala, že tento už je můj třetí v pořadí. K makeupu jsem se dostala díky tomu, že probíhala akce makeup + pudr za cenu, myslím, 149 Kč, tudíž jsem neváhala a toto výhodné balení jsem si opatřila. 




Co se týče pudru, tak vlastním nejsvětlejší odstín 001 transparent. Jelikož se jedná o transparentní pudr, nezanechává na pleti nějaký nepřirozený odstín. Krásně se přizpůsobí barvě pleti. Pleť krásně zmatní a zachová ji matnou dlouhou dobu. Rozhodně ale nevydrží celý den, proto je lepší se během dne přepudrovat, ale zatím jsem se nesetkala s pudrem, který by vydržel nepřetržitě celý den (sám výrobce uvádí, že má výdrž do 5 hodin). Pudr příjemně, nevtíravě voní, připomíná mi vůni klasického krému Nivea. Štětcem se dobře nanáší. Je to můj nejoblíbenější pudr a až ho spotřebuji, tak si určitě koupím další. Jsem s ním naprosto spokojená. Běžná cena 109 Kč.


Celkové hodnocení:     (5/5)   


Makeup mám opět v nejsvětlejší variantě 100 Ivory, taktéž není špatný, ale už z něj nejsem tak nadšená jako z pudru. Je vhodný spíše na léto, je lehčí a řidší konzistence (bohužel se mi teď v teplejších dnech stávalo, že byl až moc řídký - vyteklo mi z tuby příliš mnoho makeupu a víčko je zevnitř celé upatlané). Jeho krycí schopnosti nejsou tak veliké, ale jelikož už jsem se zbavila problematické pleti, nepotřebuji zakrývat výrazné pupínky, proto mi momentálně v tomto období vyhovuje, ale jak říkám, je dle mého spíše vhodný na letní měsíce. Je to takový "BB cream", který sjednotí pleť, ale to je asi tak všechno, co dokáže. Běžná cena tohoto makeupu je 159 Kč.




 

Celkové hodnocení: 
   (3/5)       

Používáte někdo tento pudr nebo makeup? Jaké máte s nimi zkušenosti?

11 komentářů:

  1. S pudrem mám skvělé zkušenosti. Používám ho sice jen týden, ale okamžitě se stal miláčkem číslo jedna a dlouho určitě zůstane!

    OdpovědětVymazat
  2. Já už ho používám dlouhou dobu a jsem s ním naprosto spokojená. Opravdu nejlepší pudr, co znám. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj! Krásný článek. A mohu se tě zeptat jakou to máš šablonu na blogu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Šablonu mám z Bloggeru - kategorie jednoduchá (bílá) a pozadí také z nabídky...

      Vymazat
  4. Můžu se zeptat jak si se zbavila problematické pleti? :) já ne a ne se jí zbavit :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavní podíl přikládám úpravě hormonů pomocí hormonální antikoncepce. Záleží to také na věku - s přibývajícím věkem většinou i klesá množství akné. A trochu jsem také přispěla pravidelným čištěním pleti.

      Vymazat
  5. Mne StayMatte make-up vôbec nesadol, mám ho doma na poličke odložený (sak ked budem upratovat ho asi aj vyhodím) mám rada makeupi značky Maybelline :)

    OdpovědětVymazat
  6. Podívejte na náš blog, chystáme soutěž. Zůčastněte se !

    OdpovědětVymazat
  7. Pudr používám také, ale make-upu jsem se za celý rok co ho mám dotkla tak 5:D ikdyž mi pěkně zmatní pleť, musím ho dávat ve větši vrstvě:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. make-up bych si už znovu nekoupila, stále ho mám doma a asi poletí do koše, nemám šanci ho spotřebovat, zato pudr si kupuji pravidelně

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.