beautylifebyhana: Novinky v drogeriích VIII

úterý 12. února 2019

Novinky v drogeriích VIII

Po delší době jsem opět zavítala do drogerie omrknout novinky a nafotila Vám, co mě v regálech zaujalo. Tento tip článků patří také mezi Vaše oblíbené a do budoucna bych ho ráda vydávala častěji, tak uvidíme, zda mi to vyjde. V dnešním článku uvidíte novinky z DM drogerie


Značka Dove si pro nás nově připravila sprchovou pěnu s acai olejem a jílové sprchové gely. Tento typ sprchových gelů můžete vyzkoušet u různých značek v různých variantách. Dove má dvě verze detoxikačních sprchových gelů, a to s růžovým a zeleným jílem. 


Jelikož už se za chvíli ponořím do vany v našem domečku (na to se už opravdu těším), poohlížím se i po koupelové kosmetice. V regálech jsem poprvé zahlédla koupelové soli od značky EZO


Ezkluzivně v DM mají nově značku Love Beauty and Planet, která nabízí řadu produktů šetrných k životnímu prostředí. V regálech najdete např. sprchové gely, tělové peelingy, šampony, kondicionéry. 


Nivea má nově v nabídce také jílové sprchové gely, a to hned ve třech variantách. Sprchové gely můžete zakoupit ve verzi zázvor a bazalka, ibišek a bílá šalvěj a modré agáve a levandule. 


Pozadu nezůstává ani Palmolive. Ten má v nabídce také tři varianty jílových sprchových gelů: s  Aloe, s růžovým olejem a s eukalyptem.  


V sekci dekorativní kosmetiky mě zaujaly barevné řasenky od Maybelline.


Limitovaná edice s mopsíkem je naprosto roztomilá. Kromě těchto odličovacích tamponů mají i toaletní papír. 


U Dermacolu najdete nové hydratační rtěnky Magnetique v zářivých, ale i nude odstínech. 


V regálu s pleťovou kosmetikou se vyjímá novinka v podobě hydratačních pleťových krémů od L´Oréal


Novou parfemaci má i značka Nature Box, kterou si zamiloval hlavně můj manžel, který nedá dopustit na meruňkový sprchový gel (voní opravdu dokonale). Nově je v nabídce verze s granátovým jablkem (voní také moc hezky, ale meruňka je prostě nejlepší). 


Značka Syoss mi obecně moc nesedí, ale tyto micelární šampony vypadají lákavě. Vzhledem k tomu, že mají gelovou konzistenci, nemusely by být špatné. 

Co v poslední době zaujalo v drogeriích Vás? 

9 komentářů:

  1. Mně se líbí ta limitovaná edice s mopsíkem. A tu vanu ti závidím. Na trhu je tolik dokonalých výrobků do koupele.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V předešlém bytě jsme vanu měli a teď máme jen sprchu a docela mi relax ve vaně chybí, takže už se těším až se poprvé naložím do vany. :-)

      Vymazat
  2. No docela mě ty sprcháče zaujali, tak snad si nějaký pořídím. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  3. Mě nic v drogérii nezaujalo.. Ale článek je moc pěkně vymyšlený :-) Snad na jaře mě značky překvapí.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Také jsem zvědavá co nového si pro nás značky na jaro připraví.

      Vymazat
  4. Skvělý článek! Mám ráda tyhle tipy :) zaujala ma ta sůl do koupele, asi na ně mrknu :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Já mám tento typ článků také ráda. :)

      Vymazat
  5. Hezký den, děkuji za článek. Co se týče novinek, koukala jsem na soli do koupele Kneipp (mám celkově ráda soli, takže jistě vyzkouším i ty z článku) a našla jsem pro mě zatím neznámé. Najdete je tady: https://www.kneipp.com/cz_cs/produkty/koupel/soli-do-koupele - máte někdo vyzkoušenou hned tu první "Pojď si zaplavat"? :) Děkuji.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.