beautylifebyhana: Soaphoria tělový peeling mléčné potěšení

pátek 4. března 2016

Soaphoria tělový peeling mléčné potěšení

Krásný den, milé čtenářky,

v dnešní recenzi se podíváme do mé koupelny, konkrétně na přírodní peeling Mléčné potěšení od slovenské značky Soaphoria. Tato značka Vás na první pohled zaujme svými retro obaly, které jsou opravdu roztomilé. Je perfektní i obsah balení?  


Na začátek pár slov k samotné značce pro ty, které ještě kosmetiku Soaphoria neznají. Jedná se o přírodní a organickou kosmetiku, která je vegetariánská a řada výrobků je také veganská. Kosmetika je vyráběna ručně, není testována na zvířatech a je balená do roztomilých ekologických obalů, které poté můžete využít k něčemu jinému. ;)  


Peeling je ukryt ve skleněné patentní dóze, což vypadá neotřele a po spotřebování produktu je možné jej použít na něco jiného. Jelikož je balení skleněné a na patent je tento obal trochu nepraktický při manipulaci ve sprše. Přesto se mi ale nápad na takovéto balení líbí, protože jej nemusíte vyhodit a znečišťovat přírodu, ale můžete jej použít na něco dalšího.   


Po otevření víčka na Vás vykoukne olejovou vrstvou zakrytý peeling a omámí vás krásná sladká mléčná vůně s kokosovým nádechem. Vůně peelingu je jemná, přirozená a naprosto mi učarovala. Při sprchování z Vás spadne veškerý stres a cítíte se uvolněně. Pokud máte rády sladší vůně, bude se Vám tato parfemace zaručeně líbit.    


Teď už k samotnému peelingu. Peeling je na olejové bázi, tudíž se na povrchu usazuje olej, proto je potřeba ho před použitím pořádně promíchat. Hrubost mi přijde naprosto ideální, peeling sestává z řady drobných zrníček, které obrousí pokožku, ale nepodráždí ji. Díky tomu, že je peeling na olejové bázi, je pokožka po použití hydratovaná a zjemněná a nemusíte se tak poté mazat, což já (lenoch na mazání) oceňuji. Po osprchování na pokožce zůstává jemný olejový film, přesto však pokožka není mastná. Hydratace je opravdu vydatná. Za to má u mě peeling velké plus. Pokožka je po sprše krásně provoněná, jemná a vyživená.   


S peelingem jsem moc spokojená a Vám ho můžu doporučit. Pokud jste milovníky přírodní kosmetiky a sladkých vůní, bude tento peeling vhodný právě pro Vás. Jediné, co bych mu vytkla, je nepraktické balení.

Tělový peeling (250 ml) seženete na eshopu Lekarna.cz nebo na oficiálním eshopu Soaphoria

Celkové hodnocení:  (4/5)



Znáte značku Soaphoria? 

8 komentářů:

  1. Trochu mě odrazuje balení a olej. Není pak mastný sprchový kout? Vůně musí být úžasná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když peeling zamícháš, tak není tolik olejový, jak se zdá na fotce. Sprchový kout není mastný.

      Vymazat
  2. Peeling nevypadá vůbec špatně, jen by mě ve sprše asi štvalo to balení.. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To balení je nepraktické, jinak je ale skvělý a nemám mu co vytknout.

      Vymazat
  3. No ta vune musi byt uzasna. :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. Mám takéé od této firmy jeden kousek s jinou vůní, jsou to báječné peelingy!! Jsem z nich nadšená, balení je napohled nádherné,ale je fakt, že ne tedy moc praktické :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem k tobě na blog a ten medový vypadá také skvěle :)

      Vymazat
  5. Děkuji za další hezkou recenzi. To balení mi teda přijde také docela nepraktické. Co se týče peelingů, koukala jsem třeba na tento článek: https://www.prozeny.cz/magazin/krasa-a-moda/krasna-tvar/33469-pletovy-peeling-pet-zasad-jak-na-nej. Třeba se vám také bude hodit. Jinak jsem koukala ještě sem: http://www.originalatok.cz/kosmetika-dle-pouziti/peelingy/. Tak uvidíme, který vyhraje.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.