beautylifebyhana: Rychlosoutěž

neděle 28. prosince 2014

Rychlosoutěž

Hezký den, milé čtenářky!

Dárečky u Vás doma jsou už jistě rozdané. Ale nezoufejte! I já jsem si pro Vás připravila na konec roku dáreček. Zasoutěžíme si o pěkný diář na rok 2015 a Labello Lip Butter v nové vůni borůvek


Pravidla soutěže:
  • pravidelně mě sledovat (GFC, Facebook, Google+, Bloglovin) - stačí jeden
  • poslat mi na e-mail mojekosmetika@gmail.com fotku s dárečky, které Vás čekaly pod stromečkem (nechám na Vás, zda pošlete fotku pouze s kosmetickými dárečky, nebo se všemi)
  • do e-mailu uvést, kde a pod jakým jménem mě sledujete
  • zúčastnit se mohou všichni s kontaktní adresou v EU

Soutěž potrvá do 31. 12. 2014 do 23:59 hod.

Vybrané fotografie společně s výherní zveřejním na blogu. Výherce bude vylosován. 


Na závěr ukázka mých kosmetických dárečků :o)




Těším se na Vaše fotografie!

5 komentářů:

  1. Super súťaž! :) Určite sa zapojím. Teda ak môžu aj Slováci. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se zapoj! Jsem ráda, že Tě soutěž zaujala. ;) Může se zúčastnit kdokoliv z EU. Díky za upozornění, zapomněla jsem to uvést do podmínek. :)

      Vymazat
  2. Jůůů :) to je bezva. Tak email odeslán. ;)
    Děkuji za pozvání. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. E-mail odeslán. :) - Te-ri-nka@seznam.cz
    Super soutěž! :)*

    OdpovědětVymazat
  4. Hůůů, děkuji moc za pozvání, e-mail poslán :)
    Krásný Nový Rok!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.