beautylifebyhana: L´Oreál Triple active noční krém

neděle 16. listopadu 2014

L´Oreál Triple active noční krém

Hezkou listopadovou neděli,

dnešní recenze bude na jeden noční krémík, který se mi už podařilo spotřebovat, takže Vám o něm mohu napsat plnohodnotnou recenzi. Konkrétně bude řeč o nočním krému Triple active od L´Oréalu


Noční krém je určen pro všechny typy pleti a má být hydratační a vyživující. Konzistence krému je poměrně dost hutná a mastnější, ale ne zase tolik jako jsem zvyklá u krémů Nivea, tudíž by to nemělo snad nikomu vadit. Krém opravdu pokožku dobře hydratuje, neucpává póry a pleť tak může během noci dýchat. Pleť je ráno jemná a hydratovaná. Vůně krému je celkem příjemná, ale na můj vkus dost intenzivní. Líbí se mi, že krém obsahuje pod víčkem plastový kryt (hodí se to hlavně při cestování, kdy se Vám alespoň obsah nevyklopí do víčka). Krém se do pleti rychle vstřebává. 



Sečteno podtrženo jsem byla s krémem spokojená. Nicméně v nočních krémech (a v krémech obecně) nejsem moc věrná jednomu, takže budu dál zkoušet nějaký jiný, a třeba se k tomuto zase někdy vrátím. 

Celkové hodnocení: (4/5)


Používáte noční krémy? Jaký používáte právě teď?

7 komentářů:

  1. Toto je jeden z mých nejoblíbenějších krémů .. A ta vůně mi přijde hrozně pěkná :)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  2. Mam radsej kremy urcene konkretne na dany typ pleti. Univerzalny vyrobkom velmi nedoverujem.
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
  3. Mimochodom script proti kopirovaniu Ti nefunguje. Staci zaciarknut ponuku zabranit vyskakovaciemu oknu a kazdy si moze kopirovat co len chce. Citatelom to akurat zneprijemnuje otvorenie nejakeho Tvojho clanku v novom okne.
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už dříve jsem to chtěla odstranit, ale v poli kam jsem přidávala text na toto vyskakovací okno už nic není... Nevíš, jak to odstranit?

      Vymazat
    2. V rozlozeni treba odstanit cely gadget v ktorom je ten podareny html kod.
      Biela Mačka

      Vymazat
    3. Supr, díky moc, už jsem to našla. Už by to mělo být odstraněné.

      Vymazat
  4. Krém nepoužívám, ale mrknu na něj, vypadá dobře :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.