beautylifebyhana: Novinky za měsíc duben a květen

pondělí 2. června 2014

Novinky za měsíc duben a květen

Hezký den,

dnešní článek bude o nových přírůstcích za měsíc duben a květen. Jelikož minulý měsíc byla tak vytížená, že jsem nestihla napsat samostatné new in, rozhodla jsem se spojit novinky za oba měsíce. Není jich zase tolik, odměňování za státnice mě ještě čeká, takže větší nárůst novinek očekávám až příští měsíc. :)


V dubnu jsem navštívila obchůdek Ziaja a pořídila si zatím na zkoušku 3 produkty. 

1. Ziaja krém na ruce s arganovým olejem 
Jelikož mám poslední dobou hodně suché ruce, chtěla jsem něco vyživujícího. S arganovým olejem mám dobré zkušenosti, tak jsem si vybrala tento krémík. Krém není hutný ani mastný, jak by se dalo očekávat od krémů na suchou pokožku, naopak mě mile překvapil, snadno se roztírá a vstřebává se za pár vteřin. Vůně je taková, řekla bych, lékárenská, ale nevadí mi. Co se hydratace týče, je to spíše průměr. 

2. Ziaja kakaové tělové máslo 
Miláček na první čuchnutí. ;) Krásně sladce kakaově voní. S konzistencí jsem také velmi spokojená, vstřebávání trochu trvá, ale to jsem mu schopna odpustit. Hydratuje velmi dobře. Uvidíme po delším zkoušení, ale zatím je to můj adept na stálici!

3. Ziaja krém na oční okolí z řady kozí mléko
Velmi příjemný oční krém, lehce se vstřebává a dostatečně hydratuje oční okolí. Čekala jsem ale trochu hutnější krém.

4. Garnier Neo
Chystám samostatnou recenzi, takže nebudu prozrazovat, zda jsem nebo nejsem spokojená...

5. Astor rtěnka odstín 110
První rtěnka, kterou jsem si pořídila sama. :) A jak se zdá, tak nakonec rtěnkám přijdu na chuť. ;)

6. Fa sprchový gel Silk & Magnolia 
Zatím jsem ho nezkoušela, ale vůně je mi sympatická. Co více ke sprchovému gelu...


Co nového jste si pořídily vy? Máte s nějakým z představených produktů zkušenosti?

10 komentářů:

  1. Garnier Neo, dobře působí,ale balení hrůza...když už dochází,tak si připadám jako kdybych vymačkávala zubní pastu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě nejsem úplně na dně balení, ale také mi to balení příliš nevyhovuje.

      Vymazat
  2. Neo bych chtěla vyzkoušet :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Krém na ruce od Ziaji vypadá dobře, argan zbožnuju. :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  4. Super produkty! Já osobně jsem s produkty od Ziaji spokojená, ale používala jsem jen "okurkovou" řadu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem také zatím spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj, ja som robila samostatnu recenziu na garnier neo, ale sa mi zdala prilis sucha a rovno som ju zmazala(o; stava sa to len mne, ze mi zanechava biele stopy?

    gomistories

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně tedy bílé stopy nedělá. Akorát jednou, když jsem ho dala trochu více, tak se mi obtiskl na oblečení, ale naštěstí to šlo dolů (bílou skvrnu to ale nezanechalo, spíše to bylo jako gumové). Vše se naštěstí vypralo. Teď už si dávám bacha na množství a vše je ok. ;)

      Vymazat
  7. ten deo od garnier chcem aj ja..od ziaji nemám nič

    pls follow me:
    http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.