beautylifebyhana: Vichy Normaderm Phytosolution

sobota 18. května 2019

Vichy Normaderm Phytosolution


V rámci projektu na Trnd.com jsem dostala na testování novinkovou péči od Vichy Normaderm Phytosolution. Produkt je určen pro mastnou a problematickou pleť se sklonem k nedokonalostem. Mastnější pleť mám, problematickou pleť s akné už ne (sem tam se mi nějaký pupínek objeví, ale nic dramatického). Produkt by měl korigovat viditelnost nedokonalostí, hydratovat a čistit pleť.Obsahuje aktivní látky přírodního původu - kyselinu salicylovou a hyaluronovou

Produkt je ukryt v krásném skleněném flakónku s pumpičkou, která je velmi praktická. Konzistence je gelovo-krémová, tekutější, vodovější, což je pro mastnější pleť příjemné. Krém se do pleti snadno vstřebá a nezanechává na pleti mastný film. Textura by se dala přirovnat séru. Parfemace je poměrně dost výrazná, svěží, bylinková. Péči můžete bez problémů používat jako podklad pod make-up. Pleť je lehce hydratovaná a make-up se lépe nanáší a nedrolí se. 

Upřímně musím říct, že z produktu mám smíšené dojmy. Nevím, zda to bylo používáním produktu, nebo měly vliv i jiné okolnosti, ale ze začátku používání se mi pleť zhoršila a objevily se mi pupínky. Pleť celkově nevypadala moc dobře. Produkt jsem přestala na nějakou dobu používat, ale pak mi to nedalo a dala jsem mu druhou šanci. Pupínky se už naštěstí neobjevily. Pleť je po použití lehce hydratovaná a není zbytečně zatížená. Používám ho nejraději ráno jako podklad pod make-up. Pro mou smíšenou pleť to není rozhodně produkt, který bych si sama od sebe znovu koupila, ale jako podklad pod make-up je fajn. 



Jaké máte zkušenosti s produkty pro problematickou pleť? 

4 komentáře:

  1. Pod makeup ho taky ráda používám. Popravdě momentálně mě s akné nepomohl, mám na bradě pořád akné. Ale jinak mi vyhovuje :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Třeba Ti bude sedět, mě celkově přípravky pro problematickou pleť příliš nevyhovují.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.