beautylifebyhana: Brownies z fazolí

pátek 3. května 2019

Brownies z fazolí


Klasickou verzi brownies jsem pekla již několikrát, ale na tuhle zdravější jsem sbírala odvahu poměrně dlouho. Dezert z fazolí? Jako vážně? Jak to bude chutnat? Obavy byly velké, ale jak se ukázalo, tak naprosto zbytečné. Nemůžete čekat, že jsou tyto brownies tím nejlepším dezertem na světě, ale mně i mému manželovi zachutnaly a určitě jsem je nepekla naposledy. 

Na 16 kousků budete potřebovat
1 plechovka červených fazolí 
2 velké zralé banány 
2 vejce
80 g vysokoprocentní čokolády (já použila 74%)
4 lžíce holandského kakaa
3 lžíce medu 
2 lžičky prášku do pečiva 
1 lžička skořice 

Postup
Fazole propláchneme v sítku pod studenou vodou a slijeme. Čokoládu si rozpustíme ve vodní lázni a banány rozmačkáme vidličkou. Všechny ingredience vložíme do mixéru a mixujeme dohladka.

Troubu si předehřejeme na 170 °C. Pečící formu o velikosti cca 20x25 cm si vyložíme pečícím papírem a rovnoměrně vlijeme těsto. Pečeme cca 35 minut.  

Brownies podáváme s čerstvým ovocem, můžeme dozdobit jogurtem nebo zakysanou smetanou. 


4 komentáře:

  1. Vypadá to úžasně, chtěla bych je někdy vyzkoušet :) kamarádka dělala brownies s fazolí taky a moc jí chutnaly :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je vyzkoušej, byla jsem mile překvapena, jak chutnají. :) A navíc je příprava jednoduchá.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.