beautylifebyhana: Mrtvé moře i u Vás v koupelně

středa 21. února 2018

Mrtvé moře i u Vás v koupelně

V dnešní recenzi si představíme koupelovou sůl od nové značky přírodní kosmetiky Angelic. Koncepce této značky se mi velmi líbí. Její produkty jsou čistě přírodní a obsahují různé naprosto přírodní suroviny a bylinky. Výrobky jsou vyráběny v Čechách. Kosmetika samozřejmě není testována na zvířatech. V portfoliu má tato značka tělové oleje, sprchové oleje, mýdla, balzámy na rty a koupelové soli. A právě o jedné z koupelových solí si dnes řekneme více. 


Koupelová sůl Angelic je tvořena solí z Mrtvého moře a chaluhou bublinatou. Složení je tedy opravdu čistě přírodní. Sůl z Mrtvého moře je plná minerálů a jak uvádí výrobce, promění obyčejnou kohoutkovou vodu, téměř v živou vodu. :) Líbí se mi vtipné popisky na obalech (např. testováno výhradně na hodných lidech). Sůl není nikterak parfemovaná, takže při přičichnutí cítíte moře. Během koupele není cítit žádná vůně. Osobně bych příště sáhla spíše po jiné verzi, např. té, která voní po růžích a pivoňkách. Obaly jsou decentní, což se mi líbí. Použití soli je jednoduché, nasypete požadované množství do koupele. Po koupeli jsem nepociťovala žádný pocit vysušení




Koupelovou sůl můžu doporučit, pokožka po koupeli není vysušená, ani nikterak podrážděná. Pokud hledáte čistě přírodní sůl do koupele, tak se na tuto mrkněte. Více o této koupelové soli si můžete přečíst tady

Celkové hodnocení:  (4/5)


Příště bych spíše sáhla po některé z parfemovaných solí. I když k této si do koupele můžete přidat jakoukoliv parfemaci. Produkty této přírodní kosmetiky můžete zakoupit na eshopu Lekarna.cz

Znáte českou značku Angelic? 

4 komentáře:

  1. Já mám taky radši produkty do koupele, které nějak voní, ale i tak vypadá tahle sůl moc dobře:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bych sáhla po té voňavější variantě. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Značku neznám, ale koupelové soli mám moc ráda, takže se nebráním nejrůznějším druhům ani vůním :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.