beautylifebyhana: Weledí sprcháče ♥

sobota 20. srpna 2016

Weledí sprcháče ♥

Krásnou sobotu,

dnes to vypadá na krásný prosluněný letní den a po takovém dni není nic lepšího, než osvěžující sprcha. Jestli si některé sprchové gely zaslouží recenzi, tak jsou to právě sprchové gely/krémy od Weledy. Kdo už je vyzkoušel, tak ví. Já je mám moc ráda a jsou to nejlepší sprcháče, které jsem kdy vyzkoušela. Přírodní složení, výborná konzistence a pěnivost... Weleda nabízí poměrně širokou paletu variant. Já jsem zatím zkoušela Rakytník, Mandle a teď Citrus a Arniku. Pokud bych si měla vybrat  pouze jeden, tak bych zůstala u...


Citrusový sprchový krém je tím pravým na léto. Vůně je jedním slovem úžasná. A už tady najdeme odpověď na výše nedokončenou větu. Ano, je to právě citrus bez kterého už si neumím léto představit. Parfemace je nádherně přírodní a voní po kombinaci citrónů a limetky s výraznějším citrónem. Není to žádná vůně na WC. :D Vůně Vás neskutečně nabije energií, probudí a osvěží. Parfemace je poměrně hodně intenzivní. Vůně je z pokožky velmi slabě cítit ještě chvíli po osprchování, škoda. :( Konzistence je středně hustá a opravdu krémová, tak jak jsem u těchto sprcháčů zvyklá. Pěnivost není ohromující, ale pění na přírodní sprcháč dobře. Pokud navíc použijete houbičku, tak je pěna krásně hustá


Sprchový krém vůbec nevysušuje pokožku, ta je po osprchování hebká a vyživená. Po použití nemám potřebu se mazat. K umytí celého těla stačí malé množství. 


Pokud váháte jaký Weledí sprcháč zvolit, tak za sebe rozhodně doporučuji tento. Na léto si ho určitě pořídím i příští rok. Tento je zatím z Weledí rodinky nej. 

Celkové hodnocení:  (5/5)




Arnikový sprchový gel je na rozdíl od ostatních sprchových krémů opravdu gel průzračné barvy. Gel je husté konzistence. Pěnu vytvoří příjemnou, opět to není záplava pěny, ale ani pěnu nemusíte úpěnlivě hledat. Vůně je kombinací arniky, levandule a rozmarýnu a je opravdu hodně intenzivní. Parfemace rozhodně nesedne každému a i na mě je hodně intenzivní. Připomíná mi vůni gelů pro úlevu namožených svalů. Z pokožky je cítit i po umytí. Během sprchování dodává gel pocit nové energie. Pokožku těla nevysušuje, ale pokud máte hodně suchou pokožku, možná to bude chtít občas se namazat.   



Sprchový gel má opět výborné vlastnosti, jen preferuji trochu méně výrazné bylinkové vůně. Jinak mu nemám co vytknout. Po sportovním výkonu uleví svalům. 

Celkové hodnocení: (4/5)


Pokud jste ještě sprchové gely od Weledy nezkoušely, tak je určitě zkuste, nebudete litovat! Jsou sice trochu cenově dražší, ale stojí za to. :) Já mám v plánu vyzkoušet ještě Růžový, Levandulový a Granátové jablko. 

Děkuji Lékárně.cz za poskytnutí sprchových gelů k recenzi. 

Jaký je Váš oblíbený sprcháč od Weledy?

4 komentáře:

  1. Moc ráda si weledím s citrusovým sprcháčem :)

    Astrid | Sluneční péče

    OdpovědětVymazat
  2. Naprostý souhlas, Arnika mi trochu smrdí,ale jinak je super, uvolní svaly,ale puch je to solidní :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.